Ha Ha

Finner du en salgslink et annet sted, legg den inn her da :-)

Moderator: Global moderator

Post Reply
Sandvik996tt

Ha Ha

Post by Sandvik996tt »

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36506110

Ombygd 67 modell boble er langt fra en orginal speedster.
Magnus
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Ha Ha

Post by Magnus »

Så har han jo skrevet at det er en replica som er bygget på en boble-bunnplate, også, da :P

Men var fin bil, da.
hans
Supermedlem
Supermedlem

Post by hans »

?
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Det ligger vel to "glassfiberporscher" her på finn som "porsche 356" uten at noen av dem er ekte, de kommer jo alltid til å være folkevogner!
At en av dem prisen til 350000 er jo også en av de høyeste jeg har sett, og selv om bilen sikkert har kostet eieren dette, så er det fortsatt god plass mellom dem som betaler såpass for en kitcar.
Sandvik996tt

Post by Sandvik996tt »

Det var " ha ha " til denne :
Bilen er som de fleste andre replicas bygget på basis av VW boble, men der slutter likheten med den store hopen av Speedster replicas på markedet.
Når den i tillegg er bygd på en 1967 modell er den lenger vekke fra en orginal enn en som er bygd på en modell eldre en 1965.
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Er det plast så er det jo det samme (for meg ;)) hvilken bunn det er. Replica er det samme hvilke deler eller motor man skrur fast i/på den. Skulle jeg hatt kitcar skulle bunn, oppheng, bremser og bunn vært så moderne som mulig. Design og egenskaper ville vært 1. pri. En replica blir ikke (i mitt hode) mer "høyverdig" eller ekte av originaliteten på delene. Kanskje mer verdt.....aner ikke. Hadde det vært stål så kanskje man nærmer seg noe spesielt. :) Men fortsatt bare en bedre kopi.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Post Reply