dan e go, og du risikerar å få den levert på døra i helga. må kanskje ned med nokon transporterdører til ein kar frå rogaland som skal i bryllup..
skal du fortsatt ha den wbx motoren? har fått ein anna kar som er sugen på den og
Halloi christer, jeg har en kollega som har kjøpt seg en -75 spareboble, men den ene døren var helt gåen, tror det var fører døren, har du noe på lur????
lars, har sikkert ei brukande førardør ja, men fint om du får dobbeltsjekka kva dør da er.. skal som sagt til byn imorgo reknar eg med, og tar med ting då.
den e grei hans:) ditto forresten
Tistlo, fikk ikke snakket med han tjommien før nå, det er snakk om en fører dør til en 75. Så bra som mulig, og helst brilliant orange( ) Regner med du har hele farge skalaen.......
Ikke noe hastverk heller.....
henrik, eg har sikkert noko fiiiiine ja, men er da 1 skruehol eller er da med 3stk ?
øyvind, er ikkje skilt på den nei, svert få traktorar som har da frå 50talet men da er berre å reisa til tvilsynet og registrera den, men då må du fiksa (dei få) lysene som er på han blandt anna. men da består seg jo av å trekka nokon nye ledningar opp.