And the award for special sound effects goes to...Trond Dahl wrote: Jeg siktet til hylingen gjennom alle fire gira når han satt på med meg jeg
Synd jeg ikke hadde goPro'en med og filmet det. Tror det hadde vært verdt en oscars
Sv: Sør-Rogaland VW treff 2012
Moderator: Global moderator
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Vel fortjent premie :-)Magnus wrote: Takk for et knalltreff! Tror aldri jeg har hatt det mer gøy enn banekjøringen på lørdag! Det var bare HELT KONGE!
Jammen vant jeg pris også! Det hadde jeg ikke trodd
Bergensgjengen sopte forresten med seg enda en premie som gikk til Dalland. Vet ikke om han vil røpe den selv?
Jeg tror nesten bilen gikk fortere rundt banen med deg bak rattet en når den gale sjåførlæreren din kjørte selv :-)
Last edited by Solan on Mon Jun 18, 2012 10:55 pm, edited 1 time in total.
Hva skjer i september??Ketil S. wrote: Hei alle Bergensere, og Svein + sønn!
Takker dere så mye for oppmøte og en kjekk helg sammen med dere!!!
Synes det var skikkelig morro at sønnen til Svein fikk pris for banekjøringen, det fortjente han virkelig.
Altid like gøy å treffe dere til bobleprat, grilling, kjøring og sosialt samvær. Dette er noe vi i SRVWK gleder oss til hvert år.
Nå håper jeg at så mange som mulig finner veien til Bergen i september.
Takk og på gjensyn !

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
StarBugs Aircooled Experience, så vidt jeg vet. Banekjøring på Eikås, tror jeg!jayster wrote:Hva skjer i september??Ketil S. wrote: Hei alle Bergensere, og Svein + sønn!
Takker dere så mye for oppmøte og en kjekk helg sammen med dere!!!
Synes det var skikkelig morro at sønnen til Svein fikk pris for banekjøringen, det fortjente han virkelig.
Altid like gøy å treffe dere til bobleprat, grilling, kjøring og sosialt samvær. Dette er noe vi i SRVWK gleder oss til hvert år.
Nå håper jeg at så mange som mulig finner veien til Bergen i september.
Takk og på gjensyn !![]()
![]()

Kult 

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Så virkelig fram til dette megakule treffet, men stuck i Russland, prøver igjen til neste årSolan wrote: Da var en kjempehelg over, SRVWK-treffet er stadig det kuleste i Norge etter min mening!
Kule folk, kule biler, knallgod mat (gratis for tilreisende på fredagen!), og kanonkul banekjøring!

Kjekt å se bilder og lese hvor kult det var, utub er stengt her borte gleder meg til å se film når jeg kommer hjem!