Da har Magnus IKKE kommet opp til muntlig eksamen, og han er visstnok fornøyd med det...
Men vi to kjører Grynet nedover. Magnus hadde en "shakedown" på kjerra si igår, og den funker nå enda bedre enn før, går bedre og reinere, og er bedre lydisolert. Bra jobba, Mags!
Nå er værmeldinga stadig i bedring for Klepp/Bore også, med oppholdsvær på lørdag i alle fall!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Da er vi 14 personer i 9 biler, så langt jeg har klart å telle. Noen flere som hiver seg på? Detta blir gøy, og turen er halve treffet!
Oppmøte på Statoil på Nesttun sentrum kl 12, vi kjører seinest kl. 12.15.
Hvis noen vil kjøre med Jamie litt seinere, så blir han sikkert glad!
Last edited by Solan on Thu Jun 14, 2012 9:35 am, edited 1 time in total.
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Da er vi 14 personer i 9 biler, så langt jeg har klart å telle. Noen flere som hiver seg på? Detta blir gøy, og turen er halve treffet!
Oppmøte på Statoil på Nesttun sentrum kl 12, vi kjører seinest kl. 12.15.
Hvis noen vil kjøre med Jamie litt seinere, så blir han sikkert glad!
Når er dere på bomstasjonen på sokn sånn ca ? Tradisjon å møtes der etterhvert.....
Litt vanskelig å si, Kjetil. Men hvis det går uten uhell, veiarbeid, uendelige fergekøer, overdrevne pissepauser, handlepauser, osv., så bør vi være der i fire-halvfem-tida. I beste fall...
Last edited by Solan on Thu Jun 14, 2012 11:53 am, edited 1 time in total.
Thomas, du skal være med, blir kanon trivelig!!
Sjekk værvarsle folkens, fredag er nydelig helt frem til leggetid/festing kl 22.00
Lørdag blir opphold/kansksje helt små drypp på formiddagen og søndag blir sol fra midt på dagen og ut.
Og om ca en time finner vi ut om bilen min er kjørbar....
Oppstart snart!
eg er i teorien på skulen frå 9 til 15, so eg ser ikkje heilt fø meg korleis eg skal komma meg te nestun innan 12, so spurst om eg ikkje må slenga meg med jamie (kortid vert da?)