Bruker dette bildet som skrivebordsbakgrunn, men synes det er litt for lav oppløsning. Det er sikkert hentet herfra en gang.
Lurer på om den som tok dette eller noen andre har en større versjon av dette flotte bildet som jeg kan ha på skrivebordet mitt? Det hadde blitt satt stor pris på
[attachment=1]
Attachments
Skrivebordsbakgrunn1.jpg (133.13 KiB) Viewed 881 times
larst wrote:
HEHE! Har du Thomas som bakgrunn!Skeptisk.......
Skjønner du er skeptisk, men ved enkelte (ytterst sjeldne selvfølgelig) anledninger hender det at Thomas tar seg noenlunde greit ut på bilder, han også. Sodaso!
Takktakk Moshe! Det eneste hinderet nå er dette: I går hørte jeg et lite knepp fra pcen, noe som viste seg å være prosessorkjøleren som hadde løsnet. (Fra mitt litt hjemmesnekra feste) Men kjøleren datt ikke helt av, og prosessoren klarte seg helt fint Men pcen blir nok ikke startet opp før jeg har et nytt og mer pålitelig kjølerfeste... Men DA blir bakgrunnen i høy oppløsning testet (Skriver forresten dette fra hverdagspcen min, en bærbar.)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Nå har jeg forresten fått tips fra en hemmelig venn med visse MacGyver-egenskaper om å bruke strips til å feste greiene (kjølerfestet), så da blir pcen frisk og fin om noen dager Da kan jeg la (den mye omtalte) hverdagspcen hvile litt
PS: Kan opplyse om at jeg har enda en pc også: Skolepc! Så nå kan dere ergre dere enda mer over ungdommen nu til dags