Blir det for heftig å hente min 1915-bussmotor i Spydeberg? Mot betaling, selvsagt. Den står uten gassere og lydpotte, men med grenrør, varmepotter og viftehus.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Blir det for heftig å hente min 1915-bussmotor i Spydeberg? Mot betaling, selvsagt. Den står uten gassere og lydpotte, men med grenrør, varmepotter og viftehus.
Prøver å styre litt unna ting jeg ikke får løftet på alene..
Solan wrote:
Jeg skjønner det, Jon. Da booker jeg plass hos deg til en eske med gassere på veien tilbake østover.
Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Tistlo wrote:
Mags har kanalbunner og baljen framme
...og to stab stag til meg......om det er plass
Nå har jeg vært hos mags allerede, må se litt an om jeg drar forbi igjen.
Ingen problem, så det får du bare vurdere etterkvart
PS! Skal sjekke med Mags at dei fortsatt ligg der. At det ikkje blir bomtur på deg
Elles har eg følgande jerrykanner:
Hei.
Har kjøpt to dempere og to jerry kanner. På
Askøy, utanfor Bergen. Mulig å få de med tru..
Snorre..
Ka du trur om det?
Solan wrote:
Jeg skjønner det, Jon. Da booker jeg plass hos deg til en eske med gassere på veien tilbake østover.
Ivar wrote:
...og to stab stag til meg......om det er plass
Nå har jeg vært hos mags allerede, må se litt an om jeg drar forbi igjen.
Ingen problem, så det får du bare vurdere etterkvart
PS! Skal sjekke med Mags at dei fortsatt ligg der. At det ikkje blir bomtur på deg
Elles har eg følgande jerrykanner:
Hei.
Har kjøpt to dempere og to jerry kanner. På
Askøy, utanfor Bergen. Mulig å få de med tru..
Snorre..
Ka du trur om det?
mvh Ivar
Sjekk det og gi meg beskjed du. Du har bare jerrykannene? Hvem har demperne? Jeg skal ikke ut på Askøy, men om delene kan komme nærmere byen er det ikke stress..