Til alle dere der ute som ikke har noe annet valg en å mekke i ugjestmilde kalde omgivelser!!!
VI FØLER MED DERE!
[attachment=1][attachment=2]
Kalde verksted!
Moderator: Global moderator
Kalde verksted!
- Attachments
-
- IMG_2731.jpg (122.45 KiB) Viewed 899 times
-
- IMG_2732.jpg (87.23 KiB) Viewed 905 times
Sv: Kalde verksted!
hehe .. been there 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Dere får se på damene på veggen bak, og jobbe i vei, så holder dere varmen!
Vi jobba mange ganger i 20 minus og kaldere på ABC på Haukeland, mellom Arna og Midttun, stå på videre, gutter!

Vi jobba mange ganger i 20 minus og kaldere på ABC på Haukeland, mellom Arna og Midttun, stå på videre, gutter!

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Det som er greit da er jo at vi kan lagre grandisene våres uten frys/kjøleskap 

sett jo etterkvart pris på varmekildar som arbeidslampar, sveisepistolar og propanbrennarar:)
TLF: 97419035
lå og sveiste i noe over 20 minus for to år siden og da lua tok fyr var det nesten så jeg ikke tok den av

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Hadde det slik selv da jeg restaurerte bilen, måtte koste bort snø fra verktøyet osv. 
Men har nylig oppdaget at sveiselabben på skolen er kanon på kveldstid med ca 25 grader hele tiden.

Men har nylig oppdaget at sveiselabben på skolen er kanon på kveldstid med ca 25 grader hele tiden.

- FRODE 25000
- Medlem
Det hørtes behagelig ut med skikkelig varme.
Skulle hatt litt større plass så kunne jeg bygget vinterhage til bilene med direkte utgang fra stuen.
Varmt, lyst og med utsikt til solen. Hvorfor skal det alltid være mørkt og kaldt der bilen er
Skulle hatt litt større plass så kunne jeg bygget vinterhage til bilene med direkte utgang fra stuen.
Varmt, lyst og med utsikt til solen. Hvorfor skal det alltid være mørkt og kaldt der bilen er

Det er helt sant!
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Nærmer det seg 10 kuldegrader i garasjen, så sliter jeg litt merker jeg. Men så snart det er oppe i 2 kuldegrader, da går det mye bedre. 

Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter