De som har fulgt tråden har sikkert fått meg seg at Håkon har bestemt seg for HMS - Håkons Motorservice. Det ble laget en logo til motorkurset, men inntil han har bestemt seg er det bare å slenge ut forslag både til logo og slagord!
Gammel info:
Da drar vi igang en artig konkurranse. Etter en liten "brainstorming" på SB idag kom vi frem til at DDR klinger bedre enn bare DR. Håkon ville ha 3 bokstaver . Lett å huske også .
Da blir spørsmålet: Hva skal den ene D-en stå for? Du kan velge om det "nye" ordet skal komme først eller i midten. Håkon står selvsagt fritt til å velge, finne på noe eget, eller om han heller vil tilbake til DR. Kjør på!
HMS (Logo brukt i kursmateriell)
[attachment=2]
DDR (Forkastet navn)
[attachment=1]
Attachments
DDR.jpg (13.9 KiB) Viewed 1164 times
logo.jpg (11.98 KiB) Viewed 1166 times
Last edited by Anonymous on Mon Feb 20, 2012 9:57 am, edited 1 time in total.
- Dirty Dalland Racing
- Dr Dalland Racing
- Dalland Dyno Racing
- Dalland Do-it-yourself Racing
- Dalland Didgeridoo Racing
- Dalland Decent Racing
- Dalland Dangerous Racing
- DieHard Dalland Racing...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Stilig med tysk! Er sikkert på jordet, men men....blame google!
Der Dallandische Rennwagen
Dallands Deutsche Renner (Rennwagen?)
Dalland Duger Racing
Dalland Drag-racing
Dalland Dropper Racing
Disco-Dallands Racing
Dalland Dynofree Racing
Dalland Dynamite Racing
Hihi, var litt artig tråd dette.
Også kjekt å se at ingen har tenk Dalland Drag Racing, og godt er jo det da alle vet det bare er noe tøys!
Hadde jo sett kult ut med HDR Håkon Dalland Racing?
Jeg foreslår at Geir setter av flere lange nattetimer på ide skaping og photoshopping av bilen.
VW 181 wrote:
Beklager OT, men nå ble jeg rett og slett veldig nyskjerrig...
Begge er vel historisk korrekte?? Eller har jeg sovet i timen?
VW-Verket ligger vel i gamle BRD, mener jeg?
Å, det var det du mente. Lurte litt på om du viste til DDR som en ikke korrekt betegnelse.
Joda, fabrikken lå der i hvert fall i fjor sommer, da var jeg der på besøk. Hvis de ikke har flyttet den, ligger den nok der ennå..
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein