Dalland wrote:
Har du drete på draget å fått unger så får du be kjerringa passe på dem!
Nei Dalland, det er andre aktiviteter som resulterer i unger enn å drite på draget. Du får heller lese deg opp på det greiene der.
Forøvrig er jeg enig med deg, kjærringa får trå tell, særlig hvis Hans hadde'rem på Våss ifjor.
Last edited by Solan on Wed Jan 18, 2012 11:33 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
ulempen var at jeg i år skulle ta med ungene til Bore i år, men når jeg er trener for jentungens lag og guttungen spiller så utgår det dessverre. Med mindre jeg får flyttet Vossacup
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Nath wrote:
Eg vil også vera med! (dersom jenter er tillatt
Jenter er absolutt både tillatt og ønskelig! Det er faktisk ganske mange jenter i miljøet der nede også, og nå ser det ut som om antallet jenter i VW-miljøet her i Bergen tar seg opp også.
Dette er et supert treff, og vi har alltid en knallfin tur både til og fra treffet. Rogalandsgjengen pleier å møte oss på Rennfast, og så kjører vi sammen med de til Bore strandcamping. Som regel blir vi da en kolonne på 30 biler eller mer, kanonkjekt
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Nath wrote:
Eg vil også vera med! (dersom jenter er tillatt
Jenter er absolutt både tillatt og ønskelig! Det er faktisk ganske mange jenter i miljøet der nede også, og nå ser det ut som om antallet jenter i VW-miljøet her i Bergen tar seg opp også.
Dette er et supert treff, og vi har alltid en knallfin tur både til og fra treffet. Rogalandsgjengen pleier å møte oss på Rennfast, og så kjører vi sammen med de til Bore strandcamping. Som regel blir vi da en kolonne på 30 biler eller mer, kanonkjekt
Hvis folk klarer å komme seg gjennom rundkjøringen.
Bore er uten tvil det kjekkeste treffet eg vet om, og som svein sier så er det bra oppmøte av damer og blir bedre for hvert år.
I tillegg er dette et kanon familie treff!
Last edited by Solan on Tue Jan 17, 2012 5:23 pm, edited 1 time in total.
Hans, du går ikkje glipp av noko om du ikkje måter opp på vossacup. da er jo berre snakk om å sparka ei kula att og fram litt og er igrunn ikkje veldig givande.. ta med ein ball og reis til Bore, so får resten klara seg utan trenar og sjå kor tøffe dei er då:)
Last edited by Solan on Tue Jan 17, 2012 5:22 pm, edited 1 time in total.
Når er Bug Out? Planlegging av ferie og, fotball - håndball turneringer med unga, hytte-helger er i gang...
Håper dere ikke velger en langhelg, da det ofte kræsjer med familie turer.
Hei Håkon, denne har visst gått meg hus forbi...
Vi har ingen dato for BO enda, pga at vi fortsatt avventer svar angående bruk av treffplassen.
Når dette foreligger, forhåpentligvis i begynnelsen av februar, legges det ut info om dette omgående!