Heihei Håper ikke jeg gjør noe forferdelig ved å skrive på dette forumet uten å være medlem av klubben. Postet dette på vwnorge, men når alt kommer til alt, regner jeg med at jeg får mer/bedre respons her hvor folket primært holder til på vestlandet
Gutta på tur! Jeg og en kompis planlegger en roadtrip på vestlandet i den grønne 68-eren min i sommer.
Vi har tenkt å ta Vestlandet for oss og setter av 2 uker til det. Den foreløpige planen består av uke 26 og 27 (25.juni - 8.juli) for å slippe at den havner i fellesferien (uke 28-30)
Steder vi vil besøke (oppdateres når vi legger til nye ting):
Det er et veldig aktivt VW-miljø her i Bergen, og det hadde vært veldig hyggelig om dere avla et besøk på en eller flere av våre "steder" Vwacb har klubblokale, mekkelokale og lagringslokale på Breistein i Åsane. Vi har gleden av å nyte godt av StarBugs, som ligger i Kvamsvågen nord for Bergen. I tillegg er det andre mekkefelleskap, som for eksempel Krankenhaus på Hop rett sør for Bergen.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Når Dere kommer må vil dra igang en skikkelig cruising med besøk på de ulike stedene Solan listet opp. Blir nok mange som vil henge seg på en rundttur i området
Høres bra ut! Vi har ikke spikra datoene helt enda, men jeg kjenner jeg må gjøre det snart Hvordan får jeg forresten tak i Vikør? Så han hadde oppretta en profil her, men 5 innlegg i 2010 kvalifiserer vel ikke som veldig aktiv
Okei! Nå har jeg laga et utkast for en turplan! Bare å se på linken til kartet, så står det merka med dato og greier. Alle er selvfølgelig velkomne til å slå følge på hele eller deler av turen ;D
Angående diverse cruisinger, så har jeg notert opp når vi er på noen strategiske steder
Atlanterhavsveien – 3.7: Kjører sydover
Bergen – 6.7: Kjører sydover
Rogaland 7.7–8.7: Overnatter i Stavanger og kjører sydover
Klarer vi å stelle i stand noen cruisinger/omvisninger? :)
Last edited by Anonymous on Sun May 27, 2012 11:43 pm, edited 1 time in total.
Blir nok en flott tur dette, for mange er jo planleggingen av turen en stor del av opplevelsen - her har dere funnet rikelig med steder og aktiviteter!
Vi har tradisjon for PSC - eller "På Sparket Cruisinger", kanskje har ikke alle avklart med ferie osv, men som regel stiller det alltid opp noen. Hold oss oppdatert når dere er på vei sydover.
Vært litt borte fra forumet de siste dagene på grunn av eksamen, men jeg skal holde dere oppdatert! Det er helt sant at planlegginga har vært fantastisk! Ser heller ingenting som er i veien for å bruke Skogtun og Bore camping
Er det noen som frivillig melder seg som kontaktperson i Bergen? Jeg skjønner at det er et dårlig tidspunkt å komme dit siden mange drar på MiB, men det hadde vært stilig å stelle i stand en cruzing/omvisning allikevel
Disse gutta er et par dager forsinket og kommer til Bergen i dag... De er enda ikke kjørt fra Botnen Camping i S&F, og tar seg god tid, så de er vel i området her i 4-5 tiden... tror jeg...
Er ikke lett å arrangere noen cruising for å møte dem når tidsangivelsen er såvidt vag, men om noen vil være med å møte dem på nordsiden av Nordhordlandsbroen så kom utom BBH i halv firetiden så ser vi hva vi får til etter hvert...
Last edited by Moshe on Sun Jul 08, 2012 1:24 pm, edited 1 time in total.
Henrik og undertegnede tok imot de langveisfarende og ga dem en liten omvisning på BBH, en kaffeskvett og vafler
Møtte dem på hin siden av Nordhordlandsbroen, og glemte helt å ta bilder i ettermiddag - bortsett fra disse to når vi var på broen...