Eieren ønsker ikke å kaste den og lurer derfor på om noen kan gjøre bruk av den på et eller annet vis

Har ikke noe mer info om den annet enn bildene jeg tok i dag

Moderator: Global moderator
Tror ikke eier forventer å få noe særlig igjen for den, ønsker vel helst at den ikke bare blir til "muld og støv" igjen....RZR-Andy wrote: For ny til å være noen aktuell kandidat - denne er på vei tilbake til naturen... Noen uker med sveising kan gjøre underverker for den som har tålmodighet, men da må den være veldig billig!
Er ikke sikker på om hvordan eieren ønsker å bli kvitt den, hel eller i deler....heljo wrote: Eg er intressert i sikkerhetsbelta! Og kanskje div anna og når eg får tenkt meg litt om. Kor og korleis??
Stemmer. Gi tid og sted, så kommer jeg..heljo wrote: flott. Eg kan være intressert i div, komplett forstilling f.eks, så viss nokon andre og treng noko, og nokon har ein plass å stå for demontering, kunne vi kanskje fjerna heile greia. Var vel VW 181 som var med på den?
Jeg har ikke tid til å plukke noe som helst...heljo wrote: Eg har vel dårlig med plass, og egentlig ikkje tid, men det ordnar seg vel.. Får høyre kva salgssjefen har å seie. Kanskje vi kan plukke den der den står? Fint vær for tida.