Noen som har noen ekstralys liggende og slenge?
Må være fjernlys, og i krom. Helst så pene som mulig..
Har en kompis som har kjøpt seg en -63 modell 1200, ønsker seg litt snop til bilen.
Send meg en PM eller ring meg på 900 29 262, da han ikke er på forumet.
Jeg har noe greier liggende på Breistein, du kan jo ta en titt neste gang du er utom. På onsdag?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Jeg har noe greier liggende på Breistein, du kan jo ta en titt neste gang du er utom. På onsdag?
Supert! Men jeg skal ikke ut på BBH før neste onsdag..
Har lovet å ta jentene med på håndballkamp i Framohallen, så håper de lyktene kan ligge 1 uke ekstra?
murmester wrote:
Siden jeg har like god/dårlig humor som Svein så svarer jeg både for/og som han ville gjort.Ekstra lys kan ligge en uke ekstra,det ligger i ordet.
Haha, det er godt å se at Svein ikke er den eneste med humor...
murmester wrote:
Siden jeg har like god/dårlig humor som Svein så svarer jeg både for/og som han ville gjort.Ekstra lys kan ligge en uke ekstra,det ligger i ordet.
Kjempegreier!
...noe som selvsagt koster ekstra.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
murmester wrote: