gasswire: skru av bak ved gassar, fikl av ved pedalane og dra ut wiren. stapp inn ny og håp at den ikkje hoppar ut bak ved girkassa:)
speedowire: skru av bak på speedometeret, ta av klips på feittkoppen trekk ut wire og byt.
eit triks e å justera/klyppa fremste enden av gasswaieren og so teipa fast den nye i den gamle før du trekker den gamle ut bakover. so dreg du med den nye inn direkte.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at gassvaieren skal trekkes ut forover (ved pedalene), og ny puttes inn forfra. Dette pga utforminga på gassvaieren foran.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
jeg pleier å bruke hyssing. koble av gasswire bak, knytt på/ tape fast hyssing bak på gammel wire, trekk den frem, klipp hyssing, knytt/tape den til ny wire, trekk den bak, montèr. Easy-peasy.
Solan wrote:
Jeg kan ikke skjønne annet enn at gassvaieren skal trekkes ut forover (ved pedalene), og ny puttes inn forfra. Dette pga utforminga på gassvaieren foran.
og klypper du av utformingen framme og teiper enden på den nye fast so kan du dra med deg heile systemet bakover og du ender opp med ein ny ein ferdi montert
Solan wrote:
og klypper du av utformingen framme og teiper enden på den nye fast so kan du dra med deg heile systemet bakover og du ender opp med ein ny ein ferdi montert
No tog eg'an!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein