Felleskjøring SCC 2011

Her finner du informasjon om klubbens planlagte aktiviteter. Treff, Cruisinger, Kurs o.l.

Moderator: Global moderator

RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Felleskjøring SCC 2011

Post by RZR Sune »

LISTEN VOKSER VIDERE!!!!!!!!!!!!!!!  :thup

Torsdag:  De som reiser denne dagen. Kan dere komme med et tidspunkt for avreise?
(ingen på torsdag foreløpig)

RZR Geir er på plass i Oslo, men dra til Gardemoen torsdag
RZR Knut - Bilen er allerdede på plass på Gardemoen

Liste oppdatert 17.08 09:50

Disse reiser Fredag kl. 12 presis fra bensinstasjonen ved Øyrane Torg (oppmøte seinest 11.50):

RZR Rolf
RZR Arve
RZR Sune
RZR Svein i Bløygen
RZR Andre
RZR Morten er på gli ..., men ikke helt sikker enda:(
Rolf Erik Lund
Bjørn Kvamme
Kenneth Høiland
Chris Sæbø
Tistlo (møter oss på Bulken/Voss)
Tom Christian Vikør (møter oss på Voss)
Jamie
Raymond i Bastarden
RZR Hans i Bastarden  ( noe på taket i år Hans?)
Jonas og Co fra Hemsedal
Grunde fra Vinje

FreddyB  reiser fredag kl. ca  09:00 fra Breim mot Lærdal - før det går videre til SCC. Han møter oss kanskje i Tønjum, som er nord for Lærdalstunnelen

Lørdag:

RZR Jon-Andreas kommer lørdag med BAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RZR Bjørn ankommer også lørdag.

Om det er flere som henger seg på så skriv navn, dag og klokkeslett så skal vi få listen oppdatert.

Sune
95 48 12 88
Last edited by Anonymous on Tue Aug 30, 2011 7:56 pm, edited 1 time in total.
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: SCC 2011

Post by Tistlo »

Grunde, får eg nr ditt so kan eg plinga deg når dei har komt til dale, evt kanskje om sune ringer når dei er litt før stanghelle so får de litt ekstra tid på dekan til å hiva dekan isving.

freddy: Måkje te me noko tull no nett før du ska på treff :) reis ikkje utan verktøy og sjekk stiften din.
TLF: 97419035
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Skal vi satse på en stopp på tunet til Jonas & co i Hemsedal som sist, og en pizza der?

[attachment=1]

Jeg syns det er en god ide, og det var helt supert i fjor  :thup

Jonas bør i så fall få beskjed snart om dette.
Attachments
pizza.jpg
pizza.jpg (65.39 KiB) Viewed 1501 times
Last edited by Solan on Wed Aug 17, 2011 4:48 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

Åh huffa huffa huffa meg! Mistenkte bensinproblemer... Bensinfilteret var genialt plassert bakom fordelar.. Poppa av lokket og oppdaga at rotoren var svidd... Skifta den - og nappa i mellomtida litt i bensinfilteret.. Det såg rimelig svart ut. Satte klemme på bensinslangen - og kneip den rett av.. Morken.no!

Fekk tetta midlertidig, medan eg ringte til min lokale Essopølsebod for å høyre om dei hadde slange. Dei hadde slange. Det var hydraulikkslange, dog.. Kudos, Esso-dama! Fant heldigvis ein kveil bak på verkstedet, og nappa med meg ein meter..

[attachment=1]
Svart bensinfilter. Riiiiimelig lite gjennomslag for bæssin når eg drar på med alle 50 illsinte hestar på ein gang...

I alle fall. Fekk montert ny bensinslange, nytt filter, alt på plass, starta opp.. malte som ein katt.. Tok ein køyretur.. Ingen kødding - what so ever. Drita fornøgd!

Kom heim, lot bilen stå på tomgang.. opna motorlokket.. og duverden........... der var det gnistar, knatring og skraping til den store gullmedalje.. Overslag fra coil - til bensinslange... Hetta hadde glidd litt ned, og der var det jaggumeg action.. For eg hadde jo sølt bensin når eg skifta bensinslange...

[attachment=2]
Her er det eg såg for meg kom til å skje, i alle fall..

Rimelig svett eit øyeblikk - men no ser alt ut til å vere i orden. Puh! Puh! Puh!!

Såh, igjen.. Eg er klar for SCC! Vurderar dog å utsette avreisa litt - eller henge hos Jonas & Co ei stund før de andre kjem - om dette er greit for Jonas & Co?
Attachments
bensinfilter.JPG
bensinfilter.JPG (5.36 KiB) Viewed 1496 times
van-on-fire.jpg
van-on-fire.jpg (30.59 KiB) Viewed 1485 times
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
B-Bay
Nybegynner
Nybegynner

Post by B-Bay »

Dere er hjærtelig velkomne til pizza på tunet hos oss, regner det får vi trekke inn i varmen, vi har plass. Mat må man jo ha! Biler har vi og plass til i hopetall.
Det var utrolig koselig i fjor, og stas med så mange flotte folk og biler på tunet.
Ring meg når dere er i Lærdal og gir meg beskjed om hovr mange dere er, så bestiller jeg pizza! Mulig Peppes må ha litt tid på seg, nå i lavsesongen i Hemsedal :))

Mitt telefonnummer er 90922500

Sune; du kan slenge meg og gutta på lista di over fredagskjørere, så henger vi oss på ned til byn og Gardermoen. Vi gleder oss stort!

Jonas
B-Bay
Nybegynner
Nybegynner

Post by B-Bay »

FreddyB wrote: Åh huffa huffa huffa meg! Mistenkte bensinproblemer... Bensinfilteret var genialt plassert bakom fordelar.. Poppa av lokket og oppdaga at rotoren var svidd... Skifta den - og nappa i mellomtida litt i bensinfilteret.. Det såg rimelig svart ut. Satte klemme på bensinslangen - og kneip den rett av.. Morken.no!

Fekk tetta midlertidig, medan eg ringte til min lokale Essopølsebod for å høyre om dei hadde slange. Dei hadde slange. Det var hydraulikkslange, dog.. Kudos, Esso-dama! Fant heldigvis ein kveil bak på verkstedet, og nappa med meg ein meter..

[attachment=1]
Svart bensinfilter. Riiiiimelig lite gjennomslag for bæssin når eg drar på med alle 50 illsinte hestar på ein gang...

I alle fall. Fekk montert ny bensinslange, nytt filter, alt på plass, starta opp.. malte som ein katt.. Tok ein køyretur.. Ingen kødding - what so ever. Drita fornøgd!

Kom heim, lot bilen stå på tomgang.. opna motorlokket.. og duverden........... der var det gnistar, knatring og skraping til den store gullmedalje.. Overslag fra coil - til bensinslange... Hetta hadde glidd litt ned, og der var det jaggumeg action.. For eg hadde jo sølt bensin når eg skifta bensinslange...

[attachment=2]

Rimelig svett eit øyeblikk - men no ser alt ut til å vere i orden. Puh! Puh! Puh!!

Såh, igjen.. Eg er klar for SCC! Vurderar dog å utsette avreisa litt - eller henge hos Jonas & Co ei stund før de andre kjem - om dette er greit for Jonas & Co?
Det er selvfølgelig helt i orden, du kan til og med få en kopp kaffe eller urtete om det foretrekkes.
Men noe grilling i en bay vil vi ikke ha noe av, vi bestiller nemlig pizza....
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Felleskjøring SCC 2011

Post by FreddyB »

Åh.. oki. Då får eg tenke litt på det....

Neida. Ringer når eg ser kor eg er i lendet.  :thup
B-Bay wrote: Men noe grilling i en bay vil vi ikke ha noe av, vi bestiller nemlig pizza....
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
jayster
Supermedlem
Supermedlem

Post by jayster »

B-Bay wrote: Dere er hjærtelig velkomne til pizza på tunet hos oss, regner det får vi trekke inn i varmen, vi har plass. Mat må man jo ha! Biler har vi og plass til i hopetall.
Det var utrolig koselig i fjor, og stas med så mange flotte folk og biler på tunet.
Ring meg når dere er i Lærdal og gir meg beskjed om hovr mange dere er, så bestiller jeg pizza! Mulig Peppes må ha litt tid på seg, nå i lavsesongen i Hemsedal :))

Sune; du kan slenge meg og gutta på lista di over fredagskjørere, så henger vi oss på ned til byn og Gardermoen. Vi gleder oss stort!

Jonas
Er jacuzzi klar nå da?? ;D ;)
1973 1300s  T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
B-Bay
Nybegynner
Nybegynner

Post by B-Bay »

Jada, bare og komme en halv time før, sån at du er ferdigboblet når pizzaen blir servert! ;D
Grunde
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Grunde »

Tistlo wrote: Grunde, får eg nr ditt so kan eg plinga deg når dei har komt til dale, evt kanskje om sune ringer når dei er litt før stanghelle so får de litt ekstra tid på dekan til å hiva dekan isving.
Mitt telefonnummer er 95 98 27 47.

Korleis vert det på området på Gardermoen. Er det nokon som har holdt av plass?

Grunde
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Då tek eg kontakt med deg når eg høyrer frå konvoien, som då gjerne plinger på sånn sirka litt før stanghelle eller noko?
Skal TC Vikør kontaktast og? kor lang tid treng han på seg isofall?. og kor står han på voss? essoen ve fleischer?

grunde: vanligvis har me vel hatt samme kroken, reknar med att torsdagsklubben har rigga seg til når me kjem, og at me dermed reknar med at me har plass og kjem til dekka bord :) plass e da vel uansett!

ps: har nokon ein hjelm med EC merking, godkjenning til låns? trur min er forelda..

ps2: freddy, hoksa du å montera filteret mellom utløp på rammo og inn mot motoren?? det er ein stor fordel, unngå ivertfall filteret mellom pompa og gassar. og ja, du har muligens hatt flaks :o
TLF: 97419035
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

FreddyB wrote: Åh huffa huffa huffa meg! Mistenkte bensinproblemer... Bensinfilteret var genialt plassert bakom fordelar.. Poppa av lokket og oppdaga at rotoren var svidd... Skifta den - og nappa i mellomtida litt i bensinfilteret.. Det såg rimelig svart ut. Satte klemme på bensinslangen - og kneip den rett av.. Morken.no!

[attachment=1]

[attachment=2]

Greit å ta denne servicen nå Freddy! Gleder meg til å se bussen på vegen fredag!

Sune
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

B-Bay wrote: Dere er hjærtelig velkomne til pizza på tunet hos oss, regner det får vi trekke inn i varmen, vi har plass. Mat må man jo ha! Biler har vi og plass til i hopetall.

Jonas
Hei Jonas,

Vi tar gjerne turen innom dere i Hemsedal. Tusen takk for invitasjonen. Listen oppdateres så dere kan følge med hvor mange vi er. Skal ringe deg i god tid før vi ankommer og ring gjerne meg underveiis også om du lurer på.

Skriver deg på listen. Er dere flere biler fra Hemsedal?

Sune
95481288
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

LISTEN VOKSER VIDERE!!!!!!!!!!!!!!!  Thumbs up

Torsdag:  De som reiser denne dagen. Kan dere komme med et tidspunkt for avreise?
(ingen på torsdag foreløpig)

RZR Geir er på plass i Oslo, men dra til Gardemoen torsdag
RZR Knut - Bilen er allerdede på plass på Gardemoen

Liste oppdatert 17.08 09:50

Disse reiser Fredag kl. 12 presis fra bensinstasjonen ved Øyrane Torg (oppmøte seinest 11.50):

RZR Rolf
RZR Arve
RZR Sune
RZR Svein i Bløygen
RZR Andre
RZR Morten er på gli ..., men ikke helt sikker enda:(
Rolf Erik Lund
Bjørn Kvamme
Kenneth Høiland
Chris Sæbø
Tistlo (møter oss på Bulken/Voss)
Tom Christian Vikør (møter oss på Voss)
Jamie
Raymond i Bastarden
RZR Hans i Bastarden  ( noe på taket i år Hans?)
Jonas og Co fra Hemsedal
Grunde fra Vinje

FreddyB  reiser fredag kl. ca  09:00 fra Breim mot Lærdal - før det går videre til SCC. Han møter oss kanskje i Tønjum, som er nord for Lærdalstunnelen

RZR Jon-Andreas kommer lørdag med BAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om det er flere som henger seg på så skriv navn, dag og klokkeslett så skal vi få listen oppdatert.

Sune
95 48 12 88
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Post Reply