SCC 2011

Her finner du informasjon om klubbens planlagte aktiviteter. Treff, Cruisinger, Kurs o.l.

Moderator: Global moderator

RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: SCC 2011

Post by RZR Andy »

Til kritikerne av SCCs innhold må det være lov å si at det ikke BARE dreier seg om dragracing... mangler beach camping og banekjøring, men det er vel ikke alle som står på surfebrett eller slenger bilen sin rundt en stor gocartbane heller?
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,38003.0.html
:thup BÅDE-OG, POSE-OG-SEKK, JATAKK, BEGGE DELER ;)
BeetleBug
Nybegynner
Nybegynner

Post by BeetleBug »

lilleblå wrote: Enig med Sander her også. Blir det regn så blir det ingen dragkjøring. Da blir det å rulle seg i gjørmehullet, ta svømmeknappen til doen å grille pølser hvis man får fyr på bålet. Men for all del, god tur til de som tar turen. Kan sikkert bli morro.
Dette er vel bortimot noe av det mest idiotiske jeg har lest på et forum hittil i år.
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

Grunde wrote: Vi er eit par karar frå Sogn som tenkte køyra fredag. Kunne tenkt oss å henga oss på bergensfylgjet dersom det vert noko opplegg.
Det er bare å henge seg på. Vi kjører rundt lunch fra Bergen. Bare å ringe meg på fredag så kanskje vi finner et passende sted å møtes? ( mob. 95 48 12 88 ) Dette gjelder jo selvsagt alle som ønsker å kjøre samlet over på fredag ved lunch.

Mvh
Sune
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

BeetleBug wrote:
lilleblå wrote: Enig med Sander her også. Blir det regn så blir det ingen dragkjøring. Da blir det å rulle seg i gjørmehullet, ta svømmeknappen til doen å grille pølser hvis man får fyr på bålet. Men for all del, god tur til de som tar turen. Kan sikkert bli morro.
Dette er vel bortimot noe av det mest idiotiske jeg har lest på et forum hittil i år.
Må nesten si meg enig her. Scc er MYE mer enn bare banen. for oss som liker råe biler i full fart er scc det perfekte! men et vw treff er og blir et vw treff der mann treffer likesinnede.  :thup her er det masse og se på. tilgang på god mat, øl(brus til de unge og kristne) det er telt og oppholde seg i når det regner. turen er HELE helga med kose turen over og masse og glo på der borte. har mann vært på scc et år og er sånn någelunde oppegående og sosial blir mann kjent med masse hyggelige folk mann treffer igjen år etter år! siden jeg stikker under kniven om noen uker har jeg valgt familien denne gangen ;) men neste år er jeg på plass! det burde virkelig fler fra en av norges største vw klubber også gjøre. scc er og blir rått!

for de som ikke har fått med seg alt som skjer der borte: http://www.sccevent.com/
The Wheeler dealer
BeetleBug
Nybegynner
Nybegynner

Post by BeetleBug »

Takk T-1,

Snu på flisa:

Hadde Bergen hatt et treff med 750 - 1000 biler, 160 frivillige som virkelig står på, klubbstands, vintage village, leverandørstands, campingmuligheter, dusjer, hotelldeal, svømmebiler, speaker med ADHD, Kamax foredrag, konsert, disco, mat, gjester fra inn og utland men UTEN dragracing. Hadde jeg tatt turen da? JA

Alt det over INKLUDERT dragracing men med regnvarsel, hadde jeg tatt turen da? JA

BB
Last edited by BeetleBug on Tue Aug 16, 2011 1:28 pm, edited 1 time in total.
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

Her blir det fest.

Tror på mange fra Vestlandet også i år. Det klaffer ikke alltid for alle som har lyst å komme seg over hvert år, men for de som IKKE har lyst å dra trenger vi ikke høre om gjørme og rett frem mas. Det er vanskelig å ikke finne noe positivt å si om en slik helg. Bore har jeg hørt er fantastisk, men det er da vel ikke noen grunn til å snakke ned et så flott arrangement som SCC. Støtt opp eller hold munn (les. frekk bergenser). Her er det frivillige venner som har lagt ned masse tid og krefter for at vi skal komme til du og dekket bord. Skjerpings folkens:)

Jeg tatt en ringerunde og kan bekrefte føreløpig følgende for torsdag og fredag. Dette er en god start så kan mange flere folk melde seg på etterhvert så justerer jrg listen fortløpende.

La listen bli lang folkens !!!!!!!!

Torsdag:  De som reiser denne dagen. Kan dere komme med et tidspunkt for avreise?

RZR Geir er på plass i Oslo, men dra til Gardemoen torsdag
RZR Knut - Bilen er allerdede på plass på Gardemoen
Tistlo
Jamie

Disse reiser fredag ca klokken 12 fra .?forslag? Det er midt på dagen og en haug med biler kan skape litt krøll.

Freddy ( reiser fredag 09:00 fra Breim mot Lærdal - før dert går videre til SCC)
RZR Rolf
RZR Arve
RZR Sune
RZR Svein
RZR Andre
RZR Jon-Andreas bor på øst siden av fjellet så vi hooker opp over fjellet.
RZR Morten er på gli ..., men ikke helt sikker enda:(
Rolf Erik Lund
Bjørn Kvamme
Kenneth Høiland
Chris Sæbø
Tom Christian Lie Vikør møter oss på Voss

Om det er flere som henger seg på så skriv navn, dag og klokkeslett så skal vi få listen oppdatert.

Sune
95 48 12 88
Last edited by Anonymous on Tue Aug 16, 2011 2:51 pm, edited 1 time in total.
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

- FreddyB, samt Grunde & co kommer fra Zogn (se tidl i tråden), hvor møtes vi, før Lærdalstunnelen (eller på Tønjum, som det visstnok heter...)?
- Stian (TheRealRednose) og Jan-Henrik har skrevet tidl at de kommer, gjelder dette fortsatt?

Plass til flere (les: alle) her!  :thup

Jeg nevner i fleng folk som burde vært på lista:
- LarsT
- JonT
- Alex K.
- Thomas ts
- DU !!
Last edited by Solan on Tue Aug 16, 2011 3:00 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

Solan wrote: - FreddyB, samt Grunde & co kommer fra Zogn (se tidl i tråden), hvor møtes vi, før Lærdalstunnelen (eller på Tønjum, som det visstnok heter...)?
- Stian (TheRealRednose) og Jan-Henrik har skrevet tidl at de kommer, gjelder dette fortsatt?

Plass til flere (les: alle) her!  :thup
Har snakket med freddy og han er en del foran oss så vi skal holde kontakten underveis og se om vi kan treffes et sted på veien.

Sune
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

:thup

Viss fare for at eg er full, naken og i perlehumør når de kjem på Gardermoen, gitt.. Tenkte å skli avgårde når ungane er vel innlosjert på skulebussen. Men ting KAN forandre seg - sidan det er litt kjekt å køyre i lag med andre artsfrendar.

Kor reiser Grunde og Co fra, forresten? Eg kjem jo ikkje frå Sogn - eg kjem frå Nordfjord.. Det blir som å seie at Solan er stril, dette her..

Men sånn elles trur eg ikkje vi kan møtast FØR Lærdalstunnellen, Solan. Det er måte på kor kjekk det der holet er å betrakte fra innsida...
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
jayster
Supermedlem
Supermedlem

Post by jayster »

Hei Sune reiser Fredag sammen med det fleste få ikke fri Torsdagen sjefen er  :police: Hva med Bontlebo? som oppmøte sted??
1973 1300s  T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

med so mangen kjekke folk som reiser fredag so kan eg ikkje kjøyra aleina på torsdag.. eg joiner fredag :thup og slenger meg på konvoien på bolkjen
TLF: 97419035
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Solan wrote: Jeg nevner i fleng folk som burde vært på lista:

- JonT
5uker gammelt barn og en bil skrudd sammen av klistremerker og patentbånd gjør at jeg holder meg hjemme i depoet.
Neste år blir det SCC og dragrace på meg.  
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

FreddyB wrote: Kor reiser Grunde og Co fra, forresten? Eg kjem jo ikkje frå Sogn - eg kjem frå Nordfjord.. Det blir som å seie at Solan er stril, dette her..
Grunde og co kjem jo frå VIK, og med mindre dei bil ta ferja å styr å stell so reknar eg vel med at dei tar turen over vikafjerllet og landar på vinje, der resten passerar forbi. om dei seier kor lang tid dei treng på å komma seg frå vik til vinje so kan vel nokon, eller eg plinga dei når me e so å so langt vekke frå vinje. feks.
TLF: 97419035
RatFink
Nybegynner
Nybegynner

Post by RatFink »

dette blir fett!!!!!  ;D
RZR Sune
Supermedlem
Supermedlem

Post by RZR Sune »

Jon T wrote:
Solan wrote: Jeg nevner i fleng folk som burde vært på lista:

- JonT
5uker gammelt barn og en bil skrudd sammen av klistremerker og patentbånd gjør at jeg holder meg hjemme i depoet.
Neste år blir det SCC og dragrace på meg.  
Gratulerer med den nesten nyfødte!!
www.samboen.com

1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4

Locked