Du tok omtrent ordene ut av munnen på meg, Sander. Var på SCC for første og eneste gang for to år siden. Kjekt å dra avgårde på fellestur, men treffet var en skikkelig nedtur, teltplassen er en stein og jordfylling, ingenting gjort for å drenere vekk vannet dersom det regner, og det gjorde det. Det eneste som foregår er baneracing i to hele dager. Har du sett 3 biler avgårde, har du sett alt. Nei, kos dere med SCC dere som vil. Gleder meg til Bug Out og flere PSC. Kjell
Bare for å rette på dette tallet...
Det er som Geir sier stor forskjell på hvem som er medlem i klubben, og hvem som har registrert seg på forumet.
Vi har lagt standby på rundt 270 medlemmer i VWACB de siste årene...
Bare for å rette på dette tallet...
Det er som Geir sier stor forskjell på hvem som er medlem i klubben, og hvem som har registrert seg på forumet.
Vi har lagt standby på rundt 270 medlemmer i VWACB de siste årene...
Ikke verst at over 0,1% av bergens befolkning er betalende medlemmer
Overfører du det til promille kan man ihvertfall ikke kjøre bil lengre, og da er liksom poenget med en bilklubb borte......
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Henger meg til en viss grad på her.
Kjekt å ha vært der, men må nok prioritere anderledes i år (les: hytte som det jobbes på)
Synes selv at Bore-treffet rager langt over SCC, og velger nok fremover heller Bore enn SCC.
Flyr jeg og etter å ha kjørt med Tommy takgrind og Knut(rzr) takgrind i fjor der alt restorælet de hadde på taket løsnet og skapte nesten ulykker på E-16.
ØY!! jeg veit hvor du parkerer om natta!!!! nei 80-100 kg på to tak bøyler var litt i meste laget gitt ekstremt spennende når det løsna i 80 km i full nedover bakke inne i en tunell med panikk senka boble som var någet py og holde rett frem men ingen skal komme og si det ikke var plass til alle ihvertfall
Ka e adle desse flyena folk snakkar om eg trudde detta var ein bilklubb!
Igjen, scc er faktisk mykje meir enn å sitta i eit gjørmehol og sjå på dragrace. feks orginalbilar som kjøyrer på tur og deretter lar schwimmwagen få plaska fritt rundt i vatn + offroadløypa for dei gamle krigarane + god deletilgang + massse bila å mysa på å inspisera for detaljar, tips og inspirasjon + FOLK å tyta med alleplassar. og sånt
Tistlo wrote:
Ka e adle desse flyena folk snakkar om eg trudde detta var ein bilklubb!
Igjen, scc er faktisk mykje meir enn å sitta i eit gjørmehol og sjå på dragrace. feks orginalbilar som kjøyrer på tur og deretter lar schwimmwagen få plaska fritt rundt i vatn + offroadløypa for dei gamle krigarane + god deletilgang + massse bila å mysa på å inspisera for detaljar, tips og inspirasjon + FOLK å tyta med alleplassar. og sånt