Er i Motala for tiden, og i dag var jeg på motormuseumet her. Fete greier!
Spottet dette ved siden av en strøken 1951(synes jeg å huske det sto på plakaten ) oval:
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Kjøpte disse kortene i butikken der, som var proppfull av nostalgiske postkort:
[attachment=4]
PS: Har tenkt meg bort for å kjøpe flere kort i morgen, så hvis noen vil jeg skal kjøpe med til Bergen, er det bare å si fra (dem tar bare en svensk 5er for hvert kort )
Magnus wrote:
PS: Har tenkt meg bort for å kjøpe flere kort i morgen, så hvis noen vil jeg skal kjøpe med til Bergen, er det bare å si fra (dem tar bare en svensk 5er for hvert kort )
Magnus! kjøp med noen tøffe kort du! jeg vil gjerne ha noen.. og helt sikkert flere som vil ha noen også, ihvertfall når de er så billig!
De hadde jo absolutt vært noe å selge på Starbugs!! GEIR ??
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Kjør på med kort, Magnus! Og sleng på noen NOS deler også
Og skikkelig kule bilder fra VW-verkstedet på 50-tallet!
Jeg spotta noen fete bobler i Stockholm i helga, her er den eneste kjerra jeg rakk å ta bilde av (beklager crappy mobilbilde..):
[attachment=1]
Attachments
17072011301-stockholm.jpg (41.52 KiB) Viewed 1777 times
Last edited by Solan on Tue Jul 19, 2011 10:11 am, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Da er jeg tilbake fra dagens første tur til Motala Motormuseum. Jeg fikk låne 100 skr fra mine besteforledre, og gikk for en strategi som ligner mistenkelig mye på mr. Kreosot sin bestilling; To porsjoner av alt, i en bøtte med egg på toppen.
Her er kvitteringen, ryddig, hva? :
[attachment=1]
Da har jeg til sammen 24 kort (!), her er listen:
5* disse:
[attachment=2]
5* disse:
[attachment=3]
5* disse:
[attachment=4]
Her kommer de ikke-VW-relaterte:
Treseksåfemti:
[attachment=5]
Røver treogetthalvttusen:
[attachment=6]
Påssje Treseksåfemti og noe annet heftig sh!t:
[attachment=7]
P attenhundre, en av de flotteste bilene volvo har laget, etter min mening:
[attachment=2]
Bensinpumpe:
[attachment=3]
Hvis det er noen som vil at jeg skal kjøpe flere av noen av kortene, så er det bare å gaule ut, eller sende pm, så kan jeg kjøpe flere når jeg går dit andre gang i dag De har åpent til 20:00, og jeg har gangavstand
Det var forresten bare de tre første som var vwrelatert, men litt offtopic går vel bra når det er gammalt
Trur Frode sin er en oval-wannabe, den har jo oval bakrute
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein