Hei ønsker å kjøpe et rimelig boble prosjekt mest mulig komplett! Min mann har vært syk med kreft i lengre tider og nettop operert og blitt ganske frisk. Han har i mange år hatt lyst å restaurere en boble og nå er han i stand til dette også!
Han kan sveise så rust er ikke uoverkommelig! Har ingen krav til modell men har ikke største budsjettet så jeg ser etter noe billig!
Bilen vil evt få et godt hjem hos oss! hadde vært kjekt å ovveraske ham med et prosjekt!
Bor i bergen men kan hente utenfor også hvis prisen blir rett!
Dette høres ut som noe han sikkert ville blitt veldig glad for uten at jeg kjenner han, men det å pusse opp en flott gammel boble gir veldig mye glede!
Lykke til !
Heisann og velkommen ja! her har du en bra bil til en fornuftig pris i nær området http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29194054 lykke til er endel prosjekter rundt om i bergen. får du tilbud om noe her så sleng det gjerne ut her på forum og få tips og råd før du eventuelt kjøper. må jo satse på og kunne finnes et prosjekt der du får masse for pengene
Last edited by T-1 on Thu Jun 23, 2011 9:49 am, edited 1 time in total.
Fint at mannen din er blitt frisk, og har lyst på et boble-prosjekt! Og det blir sikkert utrolig kjekt for han hvis du overrasker han med et sånt Den som T-1 tipset omover her, ser ut som om det kan være midt i blinken for han, synes jeg. Ellers har du jo denne "ragtopen", dvs med stort originalt stoff-soltak: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=4182.0
Det er mange tips og mye hjelp å hente på dette forumet, så det er bare å gå igang når den rette bilen og arbeidslysten er på plass!
Lykke til!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Fine biler dere har funnet men håpet på å finne noe for minst mulig! 20k blir litt mye nå, min mann har gått sykemeldt i tre år og jeg har ikke kjangs til å skrape sammen så mye uten at han merker dette!
De bilene han har sett på selv har lagt på et par tusen men det har også vært biler som stort sett har vært i deler!
Han var å så på en boble ved nestun for en stund siden som var godkjent men manglet motor for 4000k men grunnet et opphold på rikshospitalet forsvant denne for ham!
Jeg har også funnet en bil som står i et skur i skogen men denne er ombygd til cabriolet uten godkjenning og jeg har blitt frarådet å kjøpe denne av den grunn! vil ikke kjøpe broblemer til ham heller!
Last edited by vwhord on Thu Jun 23, 2011 2:09 pm, edited 1 time in total.
Ringte du til Kari som skulle selge en 1302-boble?
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ja min svoger ringte og traff hun tydeligvis på et dårlig tidspunkt! han fikk beskjed om å ringe tilbake etter 10 min men fikk ikke svar! har prøvd noen ganger nå uten hell og sendt en textmelding! Den er vel sikkert solgt!?
Det skal han nok gjøre ja!!! Det er ikke mange steder man blir møtt slik man gjør her inne!!! Virker som om "boble" el vw miljøet er unikt på den måten! Takker igjen! Dere er super....
vwhord wrote:
Det skal han nok gjøre ja!!! Det er ikke mange steder man blir møtt slik man gjør her inne!!! Virker som om "boble" el vw miljøet er unikt på den måten! Takker igjen! Dere er super....
Veldig kjekt å høre at det ordnet seg med den bobla til Kari!
Og selvsagt bare hyggelig å kunne hjelpe. Og jeg tror du har rett mht VW-miljøet, her er det åpne armer, koselige folk, og mye støtte og hjelp å få
Mvh
Svein