Gangster-caps
Moderator: Global moderator
Sv: Gangster-caps
Mange teorier om dette, Tistlo... Kan jo hende at noen først i 1966 innså at vi bor i Norge og ikke Australia eller Arizona?
Det kan jo også være at behovet ble mindre siden det stort sett har vært overskyet siden midt på 60-tallet. Eller det kan skyldes at det dessuten kom stadig flere trafikklys som en måtte klare å holde øye med... Det fikser du ikke med tette glassfibergangstercapser, jaffal!
Det kan jo også være at behovet ble mindre siden det stort sett har vært overskyet siden midt på 60-tallet. Eller det kan skyldes at det dessuten kom stadig flere trafikklys som en måtte klare å holde øye med... Det fikser du ikke med tette glassfibergangstercapser, jaffal!
Det er risikosport å kjøre med ganstercaps og øyelokk! Vet av egen erfaring at lensmannen slår knallhardt ned på sånt. Avskilting, bøter, hugging i Rådalen og fengselsstraff, lensmannen har mange sanksjonsmuligheter. Tror de gjør det meste for å bli kvitt dette utysket! Bjørn, du ligger dårlig an!Bjørn Hjellestad wrote:Kun de lensmenneneEsJo wrote:Politiet sa no ingenting til meg når eg ble stoppetVW 181 wrote: Åhh?? Er det ikke lovlig med en slik på bilen? ???![]()
som synes det er stygt som avskilter av slike årsaker
Kanskje det ikke er lovlig, men det er lovely! Kjør på!

1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Er det eget gangstercapshuggeri i Rådalen nå?RZR Arve wrote:Det er risikosport å kjøre med ganstercaps og øyelokk! Vet av egen erfaring at lensmannen slår knallhardt ned på sånt. Avskilting, bøter, hugging i Rådalen og fengselsstraff, lensmannen har mange sanksjonsmuligheter. Tror de gjør det meste for å bli kvitt dette utysket! Bjørn, du ligger dårlig an!Bjørn Hjellestad wrote:Kun de lensmenneneEsJo wrote: Politiet sa no ingenting til meg når eg ble stoppet![]()
som synes det er stygt som avskilter av slike årsaker
Kanskje det ikke er lovlig, men det er lovely! Kjør på!Senking tror jeg derimot de ser mindre alvorlig på. Stuk slipper som oftest lett gjennom kontroll, dog ikke båtstuk....
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Ukjent for meg at det er gangstercaphuggeri i Rådalen, blir de sendt til gjennvinning/gjenbruk i Australia?RZR-Jånni wrote:Er det eget gangstercapshuggeri i Rådalen nå?RZR Arve wrote:Det er risikosport å kjøre med ganstercaps og øyelokk! Vet av egen erfaring at lensmannen slår knallhardt ned på sånt. Avskilting, bøter, hugging i Rådalen og fengselsstraff, lensmannen har mange sanksjonsmuligheter. Tror de gjør det meste for å bli kvitt dette utysket! Bjørn, du ligger dårlig an!Bjørn Hjellestad wrote: Kun de lensmennenesom synes det er stygt som avskilter av slike årsaker
Kanskje det ikke er lovlig, men det er lovely! Kjør på!Senking tror jeg derimot de ser mindre alvorlig på. Stuk slipper som oftest lett gjennom kontroll, dog ikke båtstuk....
Har sett at hverken Swedish eller båtstuk går igjennom kontroll, parallellforskyvning er OK

Eg fekk ingen merknader hos BT på Cap'en på bussen, fordi den var montert frammom foraksling, og ikkje var til hinder for den ø300 siktsektoren som EU krever.
Fekk samme bemerkning på ein liten lastebil eg hadde, at om den er høgt nok oppe, frammom forakslingen, og bilen elles var "flat i trynet" så var det ok med både cap og ekstralys(langlys) over frontruta.
Dette for å unngå ytterligerre skade på fotgjengarane, når ein plukker desse.
På småbiler derimot, T1, T3 og slikt...........
Fekk samme bemerkning på ein liten lastebil eg hadde, at om den er høgt nok oppe, frammom forakslingen, og bilen elles var "flat i trynet" så var det ok med både cap og ekstralys(langlys) over frontruta.
Dette for å unngå ytterligerre skade på fotgjengarane, når ein plukker desse.
På småbiler derimot, T1, T3 og slikt...........

..........vern gjennom bruk! |o * o|
Hei.
eg har ein i ok stand liggande i verkstaden, svart/alu, gi meg ein lyd om du er intr. Tlf: 92231871
eg har ein i ok stand liggande i verkstaden, svart/alu, gi meg ein lyd om du er intr. Tlf: 92231871
Eg har fått fatt i en type gangster caper.. brukte rimelig lang tid på å finne fatt i akkurat denne typen og folkene som lager den. Venter på å få første i posten nå. Og da får jeg sett om den virkelig er så feit som den ser ut som! Hadde håpet å få den til vårmønstringen, men det ser jo dårligere ut for hver dag som går....
Disse kan jeg skaffe fler av. Tipper prisen blir ca 2000,- ferdig levert på BBH eller i et annet mørkt smug i bergens gater
[img]http://[attachment=1][/img]
Disse kan jeg skaffe fler av. Tipper prisen blir ca 2000,- ferdig levert på BBH eller i et annet mørkt smug i bergens gater

[img]http://[attachment=1][/img]
- Attachments
-
- Type 3 r (117.89 KiB) Viewed 1259 times
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Stilig caps det der, på en schtilig bil! 
men det derre greiene på frontlyktene kan dere spare dere alle mann...

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
bedre ??Solan wrote: Stilig caps det der, på en schtilig bil!
[attachment=1]
- Attachments
-
- Type 3 gr (117.89 KiB) Viewed 1397 times
Last edited by ts on Mon May 30, 2011 2:08 pm, edited 1 time in total.
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
VESENTLIG bedre!
Den bilen er grisefet. Du har vel sett den fete videoen med den?
http://www.awol.tv/episodes/1?episode=74

Den bilen er grisefet. Du har vel sett den fete videoen med den?
http://www.awol.tv/episodes/1?episode=74

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
JEpp!!! DEn er HELT rå!! og det må vel være noe sånt man jobber mot!! bør det ikke ? 

65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
alternativt til å betale dyrt, er å lage selv slik jeg har gjort.. laget meg en mal i papp, og skar ut cap`en i plexiglass.. 
[attachment=1][attachment=2]

[attachment=1][attachment=2]
- Attachments
-
- -61 mod T1.jpg (176.92 KiB) Viewed 1501 times
-
- fester.jpg (76.74 KiB) Viewed 1285 times
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.."