På tide å få bilen på veiene igjen slik at jeg blir klar til vårmønstring og Starbugs treff
Kommer ned til Bergen noen dager, og skulle hatt hjelp til å justere tenningen. Gjerne til å justere ventilene og i samme slengen..
Bilen går forsåvidt greit, bare litt småfusking med jevnt gasspådrag.. Mistenker tenning eller evt noe så enkelt som å justere stiften (som jeg har prøvt å justere til 0.4mm selv)
Passer for meg onsdag eller torsdag denne uken. (25-26 mai..)
Om jeg får ladingen til å virke med nytt laderelè, så kan jeg møte deg en plass. Evt så står bilen på Toppe i Åsane..
Hjelp byttes i penger
-Eivind
Hola, har søke blad her i garagen. men skal du justere ventiler må motoren være helt kald. kan hjelpe deg på onsdag. tennings lampe får du kjøpt på bilrema. noe som er greit og ha når man kjører gammelt
søkeblad har jeg selv.. og kan kjøpe tenningslampe, men har ikke gjort dette før, så hadde vert fint med litt hjelp.. ventilene er sikkert bra, men "alle" skriver jo at de bør justeres som en vårklargjøring..så hadde vert greit å sjekket de og.. skal jo ha en kort crusetur til Ålesund om ikke så alt for lenge.. og da hadde det jo vert fint om alt var på stell
Nordtveit wrote:
søkeblad har jeg selv.. og kan kjøpe tenningslampe, men har ikke gjort dette før, så hadde vert fint med litt hjelp.. ventilene er sikkert bra, men "alle" skriver jo at de bør justeres som en vårklargjøring..så hadde vert greit å sjekket de og.. skal jo ha en kort crusetur til Ålesund om ikke så alt for lenge.. og da hadde det jo vert fint om alt var på stell
veldig enkle ting igrunn. vi skal nok klare det og har mann sett det en gang er det smal sak neste gang det skal gjøres. ja på en sånn tur er det greit at ting virker