Hjelp til valg av verksted

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Hjelp til valg av verksted

Post by Roysen »

Hei
Eg har nettopp kjøpt meg boble for første gang.  ;D (1969, 1300)
For at boblen skal bli køyrbar trengs det å byttes eit par deler.

Bærekuler, Endeledd og Styrestag. Generellt ein del på forstillinga.
I tillegg kunne det vere greit med ein sjekk på bremsesystemet. Tenker då på bremserør etc.
Bilen befinner seg i Ytre Arna. Bilen kan køyres, men då må en ta det rolig.
Eg kan kanskje ordne med bil og hengar, men ønsker å unngå dette.
Bilen har heller ikkje skilter for øyeblikket.

Er det nokon som har tips på eit godt og billig verksted eg kan bruke til å få repparert dei nemdte feila over?

Mvh
Ny boblefan :)
Kjenn at det dræg!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Hjelp til valg av verksted

Post by Tistlo »

Gratttulera me bobla! du vil ikkje angra på da;)

Her kan du ordna deg skruplass: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=2302.0
TLF: 97419035
Sander
Supermedlem
Supermedlem

Post by Sander »

...han ville kanskje ha nokon til å skru også....og der er vel Tistlo ein anerkjent og fornuftig prisa bobbleverkstad...om tida sdtrekk til?
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S    + 1997
-72 T1 1302 LS    + 2001
-69 T1 1300        + 1986
-54 T1 1200        + 1982
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Hehe..
Noko må eg på verksted for å ta uansett..
Tenker då på hjulstillinga blandt anna. Berekulene er vel og greit å ta på verksted.
Har snakka litt med eit verksted i ytre arna og Tores Auto på laksevåg..

Ringte til "SnapDrive" og berre for å høyre. Dei ville ikkje ta i mot sånne gamle bila.
Det fantest ikkje dela til dei lenger, og det var vanskelig å skru på noko som var så gammalt.. 
Eg svarte "jaja, eg får ringe til eit skikkelig verksted eg då" :p

Har fått tak i delane, så det blir berre å montere dei.
Er egentlig på jakt etter eit godt verksted som kan ta alt skikkelig utan at det koster meg årslønna..
Kjenn at det dræg!
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

Syns Tistlo kan få lov å melde seg frivillig, men om han ikkje gjer det, så er det berre å sende han ein PM og be pent..  :thup

Forstår dog om Bulkens store sønn har betenkelighetar med å ta på seg meir no - han har jo meeeeee-eeeej....  ;D Og mange andre!

Men å finne verksted som tar på seg dette, er nesten like køddete som å finne den blinde høna som finn korn. Har fått høyre ein del gangar at "det er så gammalt at det er umulig å oppdrive delar" og "alt er sikkert fastrusta likevel" - spesielt på forstilling. Når eg fortalte at forstillinga mi var ny, og nylig skrudd sammen, så kom det berre ein ny unskyldning.... Så det er litt køddete, ja. Og så lenge ein har ti tommeltottar trygt plassert i rumpa, så blir det frustrerande til tider.

Men om det ikkje hastar - kryss fingrane for at Tistlo opnar himme'rike på Bulken for deg.  :angel:
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
ts
Supermedlem
Supermedlem

Post by ts »

Det er en kar som har pensjonert seg, men har vært mekaniker hos teigland i sine yngre dager.. han liker å skru litt på bobler. har blant annet hjulpet barnebarnet sitt å pusse opp en 1302 (som har vunnet priser både på vårmønstringen og andre steder). Søk på nettet etter Nesttun bilverksted, adresse på Fanahammeren.
Lover ingenting, men det er jo lov å høre med han  :thup
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Gratulerer og velkommen! :) Lei bukken på Breistein, kjøp bøker, les forum og hopp i mekkinga med en gang. ;D

Det er nok mange som er opptatt med egne prosjekter så tidlig i sesongen, men sikker ikke umulig å få litt veiledning når du holder på. Ellers finnes "alt" på YouTube, så ikke problem å finne kilder til kunnskap om man holder på alene.

Lykke til, uansett om du prøver selv eller om du fortsetter jakten på verksted! :)
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Har forresten et verkstedtips også: Autoklinikk på Alverflaten. Det jobber endel på veteraner. Tror ikke du får negativt svar der. De liker også at folk kommer med deler, og har mange dyktige mekanikere som kan skru på gamle måten, og ikke bare bytter deler ;). De fleste av de (daglig leder blant annet) er øst-europeere, og har godt rykte i Nordhordland. Jeg bruker de selv til karrosseriarbeid på veteranene og til "alt" på "nye" biler.

Ta en telefon til de, og kom gjerne med en tilbakemelding i tråden :).

http://autoklinikk.no/
Autoklinikk
Ikenberget 10
5911 Alversund
TLF: 56350184
TLF: 90290553
Org nr: 894354992
Mail: firmapost@autoklinikk.no

mvh
Geir
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
norshuttle
Supermedlem
Supermedlem

Post by norshuttle »

Skap Drive på Lagunen har jo nettopp skrudd en del Boble, stod et par stk der inne for et par uker siden :)
Ellers så tar Mathisen Auto på Kokstad sikkert jobben. Be om en mekaniker som heter Hauge. Flink på gammel-bil som ha sier :thup
54 VW 1200 Oval Beige (GERDA!!!)
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Takk fø fine ord , Freddy og Sander men gjett ka: eg har ikkje tid til meir no på denne tida av året :-\ men ellers pleier eg å vera lett å overtala...

Eg henger meg heller på Geir sitt forslag, om å lesa seg litt opp å hiva seg i da.
Å skru på bobla er eigentlig pissenkelt so da e ingenting å lura på. :)

Eit tips om du vil gjera jobben sjølv er å få for den innbytte dealen som unneberg har på berekuler. dvs du plukker av komplette berearmar frå forstillinga og sender inn til unneberg, so får du igjen andre armar, med nye kuler. (det krever pressa og nøyaktigheit ++ for å få bytta kuler med hell) MAGS på vwnorge.no har ogso ein sånn deal. med pulverlakkerte armar og nye skikkelege kuler.

Endeledd er berre å skru av å på med nye. Reknar med du har slark i styresnekko og. den kan strammast, og om ikkje da hjelper so byter du den. og koblinga på rattstamma. det er sånt du ikkje angrar på etterpå ;) Byt gjerne styredemparen og om den er slapp

Bremsene treng nok ein overgang ja. nye røyr er litt knotete å montera men om du har løftebukk trur eg da må vera nesten kjekt. sjekk att slangane er brukbare og om dei er veldig gamle må dei nok bytast og. Ta av trommlane og sjå kor mykje bremsebelegg som er att. om du har eindel igjen kan du berre pussa ned belegget og smøra opp justeringskruene og rensa inni der. + pussa/matta ned annleggsflata i trommlane og so hiv du på igjen, justarar,luftar, justerar og luftar og so kjøyrer du på ein hjulstillingskontroll og eukontroll. bytt gjerne motorolja og sjekk ventilar, stift og tenningsinnstilling og reins luftfilteret når du er igang(før kontrollen vel å merka)
lykke te :thup

Eg ville ikkje ha satt bilen inn på verkstad når dei har sånne holdningar til gamle bilar. med mindre du får anbefalingar til folk som du har fått litt her.
du kan jo komma opp til HMV på Voss, der er det ivertfall 2 veldig erfarne luftkjøltentusiastar som har verdt i gamet sidan 14mm fastnykkelen hadde fast plass i baklommo ;)
TLF: 97419035
erika
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by erika »

Har selv kjøpt disse fra Mags. Ikke montert, men tror han leverer ordentlige ting.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,34624.0.html
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

erika wrote: Har selv kjøpt disse fra Mags. Ikke montert, men tror han leverer ordentlige ting.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,34624.0.html
Hmmm, jeg kjenner til flere som er svært misfornøyd med det den karen (mags på VWNorge) leverer. Så jeg handler ikke noe med han, hverken salg eller kjøp.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
heljo
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by heljo »

det  er ein verkstad som heiter alversund auto ute i Isdalstø. Der er det gode folk til ein slik jobb, vil eg tru.
Post Reply