Takk fø fine ord , Freddy og Sander men gjett ka: eg har ikkje tid til meir no på denne tida av året

men ellers pleier eg å vera lett å overtala...
Eg henger meg heller på Geir sitt forslag, om å lesa seg litt opp å hiva seg i da.
Å skru på bobla er eigentlig pissenkelt so da e ingenting å lura på.
Eit tips om du vil gjera jobben sjølv er å få for den innbytte dealen som unneberg har på berekuler. dvs du plukker av komplette berearmar frå forstillinga og sender inn til unneberg, so får du igjen andre armar, med nye kuler. (det krever pressa og nøyaktigheit ++ for å få bytta kuler med hell) MAGS på vwnorge.no har ogso ein sånn deal. med pulverlakkerte armar og nye skikkelege kuler.
Endeledd er berre å skru av å på med nye. Reknar med du har slark i styresnekko og. den kan strammast, og om ikkje da hjelper so byter du den. og koblinga på rattstamma. det er sånt du ikkje angrar på etterpå

Byt gjerne styredemparen og om den er slapp
Bremsene treng nok ein overgang ja. nye røyr er litt knotete å montera men om du har løftebukk trur eg da må vera nesten kjekt. sjekk att slangane er brukbare og om dei er veldig gamle må dei nok bytast og. Ta av trommlane og sjå kor mykje bremsebelegg som er att. om du har eindel igjen kan du berre pussa ned belegget og smøra opp justeringskruene og rensa inni der. + pussa/matta ned annleggsflata i trommlane og so hiv du på igjen, justarar,luftar, justerar og luftar og so kjøyrer du på ein hjulstillingskontroll og eukontroll. bytt gjerne motorolja og sjekk ventilar, stift og tenningsinnstilling og reins luftfilteret når du er igang(før kontrollen vel å merka)
lykke te
Eg ville ikkje ha satt bilen inn på verkstad når dei har sånne holdningar til gamle bilar. med mindre du får anbefalingar til folk som du har fått litt her.
du kan jo komma opp til HMV på Voss, der er det ivertfall 2 veldig erfarne luftkjøltentusiastar som har verdt i gamet sidan 14mm fastnykkelen hadde fast plass i baklommo