Er det noen som har erfaring med firmaet/dingsen? Ser jo at de har temmelig fornøyde kunder, i tillegg til at prisen ikke var så gal...
For ordens skyld, jeg har ikke noe behov for å spille høyt eller i hi-fi-kvalitet i denne bilen, bare mulighet for å spille litt tidsriktig bakgrunnsmusikk under kjøring
Hepp, på bilradiospesialisten på nestun får du kjøpt mye rart til gamle biler. jeg har kjøpt 4.5" høytalere i plast bokser. type sånn det så ut på 70/80 tallet. satte de innerst i hjørnene under dasjen. funker greit nok. bedre enn og ødelegge interiøret i bilen. bare ett tips kosta vel 199.-
Høytalere er allerede satt inn i dørtrekkene, ellers hadde jeg aldri tenkt tanken på å kutte hull i dem. Men jeg tenker at når skaden allerede er skjedd og høytalerne likevel står der, så ville det vært greit med lyd i dem
Så jo du skreiv det når jeg leste det rolig engang mange muligheter. du kan jo fks ha en forsterker under sete bak og ha kobling til mp3 spiller. den kan jo bare puttes i lomma når du går ut av bilen ipod/iphon.. osv osv
Forsåvidt. Men denne lille saken har inngang for både mp3, minnekort og usb, og er dermed litt mer allsidig. Det andre som taler for løsningen er at det er lagt opp kabler fra dørene og frem til dashbordet, så hvis denne saken monteres under dash blir det mindre arbeid med kabelstrekking
Lønnen kom inn på konto i dag, og måtte jo ut på et vis. Så jeg bestilte en slik en, tror det blir gode saker.
Skal komme tilbake med rapport når dingsebomsen er mottatt, montert og prøvd. Med den hyggelige dollarkursen ender den på 500 kr inkl mva og frakt, syns ikke det var så galt