Ønsker du hjelp til Netthandel?

Finner du en salgslink et annet sted, legg den inn her da :-)

Moderator: Global moderator

Post Reply
Jan-Henrik
Seniormedlem
Seniormedlem

Ønsker du hjelp til Netthandel?

Post by Jan-Henrik »

Uten å tråkke noen på tærene, ønsker jeg å nevne at om det er noen som trenger hjelp til å bestille deler ,de lenge har lett etter i konvensjonelle medier, men ikke finner, kan jeg hjelpe til å lete og bestille deler på utenlandske aukjsonsnettsteder.

Det kan være du ønsker ny 6 volt sikkarrettenner, bytte til nostalgisk "red tip" antenne, med eller uten motor, 6 eller 12 volt. EMPI Felger i alle utførelser. 6 eller 12 volts radio i retro design med Iphone uttak eller doble webere.
Eller hva med 6 volt super coil, en slik har jeg allerede bestilt.

Uansett, alt finnes på nettet for den som leter. Jeg jobber på sjøen, så jeg har latterlig mye fri. Fyller mye tid med surfing på forumet og på nettferd!!

Jeg har bestilt en del spesielle deler og kommer til å legge dem ut her og under "Min Bil" når de kommer og er innstallert.

For en god gammel årgang, bil eller eier, eller en nybegynner kan jeg lære vekk det jeg kan! Kjekt det!

Kom med ønsker eller spørsmål! 8)
1966 T-1 1300 - Ludwig. Ex.
1974 T-1 1303 "Rongved Edition" (2800cc) - Bergsprekken. Ex.
1960 T-1 1200 (1680cc) - Lakkskoen. Ex.
1974 T-1 1303s Big (1915cc) - Blodstrupmoen. Ex.
sveineka
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Ønsker du hjelp til Netthandel?

Post by sveineka »

:thup :thup
Jan-Henrik wrote: Uten å tråkke noen på tærene, ønsker jeg å nevne at om det er noen som trenger hjelp til å bestille deler ,de lenge har lett etter i konvensjonelle medier, men ikke finner, kan jeg hjelpe til å lete og bestille deler på utenlandske aukjsonsnettsteder.

Det kan være du ønsker ny 6 volt sikkarrettenner, bytte til nostalgisk "red tip" antenne, med eller uten motor, 6 eller 12 volt. EMPI Felger i alle utførelser. 6 eller 12 volts radio i retro design med Iphone uttak eller doble webere.
Eller hva med 6 volt super coil, en slik har jeg allerede bestilt.

Uansett, alt finnes på nettet for den som leter. Jeg jobber på sjøen, så jeg har latterlig mye fri. Fyller mye tid med surfing på forumet og på nettferd!!

Jeg har bestilt en del spesielle deler og kommer til å legge dem ut her og under "Min Bil" når de kommer og er innstallert.

For en god gammel årgang, bil eller eier, eller en nybegynner kan jeg lære vekk det jeg kan! Kjekt det!

Kom med ønsker eller spørsmål! 8)
I MIN garasje.....

73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
71- Swithun 50ccm(i deler)
73- Rico camper (Daffy)
Post Reply