på mandag so spotta eg ei oransje 1200 sparebobla, ganske lik den eg sjøl skulle henta, ved lagunen og for i retning bergen etc. 10min seinare spotta eg 61en til realrednose, ganske grei bil, litt rost men da går seg vel te, so spotta eg tor sperrevik sin kvite 1302 i blomsterdalen og samtidig ex. vossaboblo(oransje 03) Du verden dan var jaggu dåårleg! bilen avgjekk ved døden samme kveld. og so spotta eg meg sjøl i ei sparebobla heilt heim igjen
Trur det er en vi kjenner godt som har den tomta med KG'en tilsalgs...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
70-talls rød boble spottet på sjølinjen på vei til forrige arr. PSC. Stappfull av folk og rask! Morsomt
Annen rød, litt penere, 70-tall boble spottet samme kvelden på vei til Fana ved Fiske butikken ved rundkjøringen i Rådal.
Fikk desverre ikke hilset ordentlig på sjølinjen. (tommel var selvfølgelig høyt oppe, og fløyten gikk tom for klang). Kjørte sivilbilen på vei til garasjen.
Da ser det ut som om sesongen er godt i gang
Spottet en rød spareboble på Biltema + at jeg havnet i en minikolonne med en rød/oransje 1500 fra slutten av 60 begynnelsen av 70-tallet og en haug med yankeebiler da
Spottet en rød/oransje 70-talls boble med Tommys grill sticker på rumpen. Ble kjørt av en ung frøken. Spottet også en hvit 70 talls boble hjem fra jobb inatt kl. 02.00. Svingte inn til shell i rådalen, noen som mangler en boble??