Da som dalland har fått bilde av er det beste høgrespeglet eg kan tilby pr idag. sannsynlegvis ikkje heilt likt men da funkar jo,
fekk desverre ikkje tid til å sjekka opp i vakumklokker etc idag då eg har morka med nokon sundknepte og rustne støtfangarar som eg skal retta, og avrusta + senda langt avgårde...
kan senda samla eg, utan so ska eg te byn neste mandag å henta bil
Har ikveld prøve smakt eindel klokker og eg fant to som virka. det er av den store flate typen, eg legger med eit bilde som viser forskjellen på liten og stor. det er altso 2 sånne store eg har funnet om det går bra?
Det følger med ei bøtta med vakum på kjøpet i tilfelle dei må etterfyllast
e da noko forskjell på dei bortsett frå størrelsen`? den vetle på bildet var defekt, har funnet to bra av typen stor. men eg finn sikkert ein liten som funkar vist eg leitar litt til
Så lenge avstanden mellom skruehullene på klokken er lik er det mye det samme hvilken størrelse den er, i hvert fall i mitt rommelige motorrom. Beskrivelse av tanklokket kan sikkert Dalland ta seg av, han er den eneste som har sett det i levende live før det forsvant
Edt: Ifølge ETKA skal jeg ha 321 201 551 G, tanklokk med gjenger uten lufting for drivstofftank
oooo, skal ikke være lett å bare prøve å hjelpe.
Husker ikke helt hvordan lokket så ut, men du kan jo bare testa med mitt lokk først.
Selv om det ikke er helt likt det du linka til.