Rust... to live and let die

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
User avatar
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3618
Joined: Sun Sep 02, 2007 3:51 pm
Location: Bergen
Contact:

Rust... to live and let die

Post by RZR Andy »

User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Rust... to live and let die

Post by Tistlo »

Eit skrekkeksempel på korleis dei klarar å overkomplisera ting... Dei må altso laga noko som er forholdsvis enkelt å skjønna i utgangspunktet, so vanskeleg att du må vera rakettforskar for å finna ut om det er rust på ein bil ca..

menn greitt å veta
TLF: 97419035
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3013
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: Rust... to live and let die

Post by VW 181 »

Tistlo wrote: Eit skrekkeksempel på korleis dei klarar å overkomplisera ting... Dei må altso laga noko som er forholdsvis enkelt å skjønna i utgangspunktet, so vanskeleg att du må vera rakettforskar for å finna ut om det er rust på ein bil ca..

menn greitt å veta

Hvorfor gjøre det enkelt, når man kan gjøre det vanskelig?  ;D
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3618
Joined: Sun Sep 02, 2007 3:51 pm
Location: Bergen
Contact:

Sv: Rust... to live and let die

Post by RZR Andy »

Blir vel hugget endel bobler denne våren også, greit å vite hvordan verkstedet skal forholde seg iht. instruks.
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Rust... to live and let die

Post by Tistlo »

VW 181 wrote:
Tistlo wrote: Eit skrekkeksempel på korleis dei klarar å overkomplisera ting... Dei må altso laga noko som er forholdsvis enkelt å skjønna i utgangspunktet, so vanskeleg att du må vera rakettforskar for å finna ut om det er rust på ein bil ca..

menn greitt å veta

Hvorfor gjøre det enkelt, når man kan gjøre det vanskelig?  ;D
ja da er jo vegvesenet,, eller fosovidt norge AS i eit nataskal :D ::)
TLF: 97419035
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 957
Joined: Wed Dec 19, 2007 6:05 pm
Location: Breim

Sv: Rust... to live and let die

Post by FreddyB »

Syns i grunn at det er greit at det kjem ei retningslinje - for å få konform vurdering på alle Vei- og Trafikkstasjonanen. Men spørsmålet er dog som alltid teori og praksis.. Men for menigmann kan det jo vere greit å vite om slike ting! Har ein tidlegare kollega som fekk Scenic'en sin avskilta pga. rust i kanalar.. Kunne vore spennande å sjå om denne "malen" var lagt til grunn, eller om det var ein litt overivrig kontrollant. Men no er det for seint!

Dog ikkje ansett som eit stort tap.. Ein god Renault er ein flat Renault.

;D
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
User avatar
Sander
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1232
Joined: Sun Sep 02, 2007 8:52 pm

Sv: Rust... to live and let die

Post by Sander »

Eg køyrer (desverre) sjølv Renault og må sei meg helit einig. Om det er nokon som er på jakt etter ein god familiebil med svak forstilling har eg i alle fall ein Grand Espace 2004 modell til fornuftig pris til sals.
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S    + 1997
-72 T1 1302 LS    + 2001
-69 T1 1300        + 1986
-54 T1 1200        + 1982
Post Reply