Har problemer med begge skjermene mine bak til min 1300 69 mod. Lakkereren driver å tilpasser dem, og den ene er bla. 5 cm for lang!
Noen som har noe bra liggende, evt. tips? Ikke dårlig repro.
Prøver å få tak i Tom Ivar Schei i Stvg, da jeg har sett han har Day Mouldings glassfiberskjermer til salgs. Noen som har nummeret hans?
Haster litt!
To pene originale bakskjermer ø.kjøpt
Moderator: Global moderator
To pene originale bakskjermer ø.kjøpt
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: To pene originale bakskjermer ø.kjøpt
Lurar forresten på om ikkje eg har 1 eller 2 baksjermar liggande på lageret eg! Dei kom frå delebilen som vart kjøpt inn til 69en på 80talet. er ein 70modell, men eg meinar det står made in mexico på skjermane ein plass. dei er litt lettare enn wolfsburg skjermar, men er jo orginalvare likavel.
Dei kunne vert eit alternativ vist so du ikkje finn nokon andre orginale. Eg kan fiksa dei for deg vist du får tak i to som treng sveising, no problem.
PS: Glassfiber er for båtar
Dei kunne vert eit alternativ vist so du ikkje finn nokon andre orginale. Eg kan fiksa dei for deg vist du får tak i to som treng sveising, no problem.
PS: Glassfiber er for båtar

TLF: 97419035
Sendte deg nr til Tom Ivar på sms jeg, Erik 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Fikk tak i ham nå. Han er i Australia. Da ordnet det seg med skjermer!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Noen som har det, Tom Ivar har vært i Australia siden lenge før jul. Det var "i olljå" en skulle jobba... Skjønt, det er kanskje litt vått på beina for folk der nede nå...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"