Tror både sigøynere og partyfolk hadde slitt godt i dag, Helly Hansen ytterst og ull innerst var eneste løsningen i dag... Men det ble da gjort litt, kjekt å se det vokse frem - blir en sabba mekkebule dette, Arve!
Snakk om å være uheldig med været! Det er lenge siden jeg har opplevd så mye regn og vind, det måtte jo selvfølgelig komme når jeg skulle ha opp garasjen.... Selv med det drittværet stilte det 8 mann på dugnad, utrolig bra! Fikk knapt i de en matbit, innsatsen vår fenomenal! Fikk opp vegger og gulvbjelker, i dag skal takstolene bygges og forhåpentligvis takplatene på. Det er opphold og mindre vind, så dette lover bra. Bilder kommer i kveld!
Nok en dag med strålende innsats! I dag var været betraktelig bedre, litt kjekkere å jobbe når ikke himmelen er vidåpen. God stemning og stor arbeidslyst, er utrolig heldig som har så mange som stiller opp! Folk hadde nesten ikke tid til å spise pølse og drikke kaffe, er imponert over innsatsen! I morgen fortsetter jeg med å bygge takstoler, håper å få på platene i løpet av dagen. Heldigvis en time mere søvn i natt!
Da er Rolf og jeg i gang. I dag skal takstoler opp og taket på plass, håper dette går greit. Denne prosessen krever litt folk, hvis noen har anledning er dere hjertelig velkommen!
Kan melde om fint driv på byggeplassen. Den ene takstolen landet etter den andre. Til og med litt HMS sikring ble det også
Værgudene er ikke med oss denne helgen, men det har ikke stoppet fremdriften. Vi ser ut som noen fiskere hele gjengen i fult regntøy. Den ene sagen to kvelden...kanskje det har noe med regnværet å gjøre, men en ny kom raskt på plass. Magnus & Baks holder oss med kaffe og pølser. Dette blir konge!