Selger en 1600 AD motor. det er endeslakk og mulig rådebank. motoren gikk når jeg tok den ut av bilen men bør/må overhalles totalt.
det er ganske ny klutsj og forgasser på motoren.
pris? tja... bud?
1600 AD motor.(SOLGT)
Moderator: Global moderator
1600 AD motor.(SOLGT)
Last edited by T-1 on Sun Nov 14, 2010 1:58 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Sv: 1600 AD motor.
Komplett turm key motor?T-1 wrote: Selger en 1600 AD motor. det er endeslakk og mulig rådebank. motoren gikk når jeg tok den ut av bilen men bør/må overhalles totalt.
pris? tja... bud?
1000!
den er komplett! men gir INGEN garanti for tilstand. og jeg har kjørt den selv. gikk greit syns jeg. litt luggette, men det tror jeg er en gasser jussing. står også tri-mile eksos på den. rustent men fritt for hullBjørn Hjellestad wrote:Komplett turm key motor?T-1 wrote: Selger en 1600 AD motor. det er endeslakk og mulig rådebank. motoren gikk når jeg tok den ut av bilen men bør/må overhalles totalt.
pris? tja... bud?
1000!

The Wheeler dealer
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Ingen garanti er også en garantiT-1 wrote:den er komplett! men gir INGEN garanti for tilstand. og jeg har kjørt den selv. gikk greit syns jeg. litt luggette, men det tror jeg er en gasser jussing. står også tri-mile eksos på den. rustent men fritt for hullBjørn Hjellestad wrote:Komplett turm key motor?T-1 wrote: Selger en 1600 AD motor. det er endeslakk og mulig rådebank. motoren gikk når jeg tok den ut av bilen men bør/må overhalles totalt.
pris? tja... bud?
1000!![]()

Bud = 1000,- kr (har fått låne penger i Råde Bank)
Last edited by Anonymous on Sat Nov 13, 2010 8:38 pm, edited 1 time in total.
jeg setter den inn i garagen også kommer du ser, føler og alt det du pleier. også får vi krangle etterpå om du fremdeles er int 

The Wheeler dealer
motattSandvik996tt wrote: 1500,-

The Wheeler dealer
Sv: 1600 AD motor.(SOLGT)
Har nå snakka med sandvik og vi har gjort en deal på motoren
så da kan denne tråden stables jånni boy 

Last edited by T-1 on Sun Nov 14, 2010 3:31 pm, edited 1 time in total.
The Wheeler dealer