67 notchback til salgs SOLGT

Gamle tilsalgstråder samles her

Moderator: Global moderator

Locked
orangenotch
Styret
Styret

67 notchback til salgs SOLGT

Post by orangenotch »

Vurderer å selge den røde 67 Notchen jeg har på Hop. Tråd Her: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=846.0
Lite rust, det meste er sveist. Topper overhalt, sylindre honet. Nye forgassere, original følger med. Ny eksos, NOS VW. Følger med mye deler, gummipakninger osv. Lufter den her for salg før den blir lagt på VW Norge/Finn i vinter. Pris: Bud alt etter hva som skal følge med av felger etc.

Pål 90015011
Last edited by orangenotch on Wed Dec 01, 2010 11:33 am, edited 1 time in total.
02 er bøs.....Bay er grei
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Sv: 67 notchback til salgs

Post by Jon T »

Pål:m hvis du stikker fingeren i munnen, drar den ut og peker mot himmelen; hvilken pris dukker opp da?
Og hva gjenstår foruten et strøk med bengalakk på karosseriet?  ;)
orangenotch
Styret
Styret

Post by orangenotch »

Det som gjenstår bortsett fra lakk er å sveise listehull i bakskjermene,rette litt småbulker, bytte bærekuler fremme (følger med), se over bakbremsene. Og selvfølgelig montering. Bilen har KPZ felger med gode piggfrie vinterdekk, nye skiver og calippere fremme.
Prisen er jo aldri lett å sette. Notcher vokser ikke på trær lenger så bud bør ligge på 20K tallet før jeg  vurderer salg. Bilen står på Kranken og kan sees der. om ikke jeg er hjemme så er det folk der hver tirsdag og i helgene.
sonic
Nybegynner
Nybegynner

Post by sonic »

Synes du har gjort en veldig god jobb på denne Pål , litt for mange biler i bingen ? Legger inn et på på 22000,- på denne så er du i gang . (rullemaler du denne før levering ??)

Mvh
Erich
orangenotch
Styret
Styret

Sv: 67 notchback til salgs SOLGT

Post by orangenotch »

Solgt
Locked