Sveise apparat. hvilke?

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Sveise apparat. hvilke?

Post by StarBugs Geir »

Det som er litt synd er at det er små gassflasker som følgjer med begge.....kostar like mykje å bytte desse på 5kg som dei på 20. Ca. 1100 kr. Fossdal har ein ny type som er rundt 10kg. Trur dei og kostar rundt 1000 å bytte, men det er inkludert manometer. Startprisen er vel rundt 4000 trur eg. 20kg flasker må leigast til rundt 1800 i året, men det går unna på gassen om ein sveisar eindel.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Tja eg tømte 3 sånne småflasker på ein vinter med sveising på 69en og tytteberet.. so fant eg ut att da var bedre å gå over til større kaliber.

Prisar på eiksenteret voss tatt ut av eigen hukommelse. AGA gass(Mison 18)
Små flaskene kostar ca 1000 lappen i året og 600 å bytta(les: fylla på) Tømmer du dei fortløpande er det ingen butikk med dei små..
Halvstore kostar ca nesten 2000 lappen i året og ca 1500 å fylla opp, men du kan restaurera minst 1 bobla på ei sånn flaska..
Stor flaska kostar noko å 3000 i året, men trur ikkje da e meir enn 1800 å fylla opp då.. Eg har hatt ei sånn stor flaska sidan i fjor sommar-haust..og den er ca halvfull endå!!
Eit bra manometer er ca 900kr

Ivertfall uansett korleis du vrir å vender på da sveising utan gass er som å pissa i motvind mens da regnar :police:
TLF: 97419035
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Hvem blir først med denne typen utstyr? Ser ut som om karrosserilim også brukes i restaurering av klassikere borti statene i økende grad.
Interessant at strekkstyrken dobles...
Sandvik996tt

Post by Sandvik996tt »

Image
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

;D Heldiggris!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Av ein eller an grunn får eg assosiasjonar til popnagler,glassfiber og sparkel når eg tenker på LIM ??? ::)

Men punktsveisar er eit veldig hyggeleg redskap, sjølv om eg har høyrd mykje stygt om dei ein-sides punktsveisarane
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

På Guffen skal eg bruke karrosserilim når eg bytter batteriplata. Selvsagt for å unngå sveising i lakkerte flater. Blir sterkt som f....., og er helt ok hvis det er skikkelig gjort synes jeg. Sveiser mot motorrom og innerskjerm :).

For en hobby-mekker kan jo lim enkelte steder være et godt alternativ. Spesielt der det er stor fare for at store plateflater slår seg....
1974 1303S
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

MB Geir wrote: På Guffen skal eg bruke karrosserilim når eg bytter batteriplata. Selvsagt for å unngå sveising i lakkerte flater. Blir sterkt som f....., og er helt ok hvis det er skikkelig gjort synes jeg. Sveiser mot motorrom og innerskjerm :).

For en hobby-mekker kan jo lim enkelte steder være et godt alternativ. Spesielt der det er stor fare for at store plateflater slår seg....
Godt poeng! Dessverre er det ikke alle som er klar over at det må brukes skikkelig karrosserilim, så smører de på sikaflex i troen på at det gjør susen. Og klatter over med tectyl... lurer kanskje en og annen godtroende kjøper eller til og med EU-kontrollør, men stort sett blir det bare ris til egen ræv!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Er det egentlig nokon som selger sånt i området? om eg har skjønt ting rett so er den limen skamdyr??
RZR Arve
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by RZR Arve »

Jeg fikk med et sett med karrosserilim når jeg kjøpte slittbussen. Har ikke prøvd det enda, men har stor tro på at det funker bra. Settet kostet ifølge selger ca kr 5000,- inkl pistolen. Ligger ute hos Rolf, håper han kan teste det ut for meg til jeg skal gå i gang med bussen!  ;D
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

...og den panelen døpes herved "Sticky Vicky" ;D
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

5000 helder jo til eit relativt brukande sveiseapparat da ::) Heftig pris for ei tuba lim og ein fugepistol??
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Dyrt for ei limtube og pistol. Billig i forhold til å lakke opp igjen (og i verste fall rette) store delar av bilen etter sveisearbeid......

Synes dette er spesielt aktuelt på områder der ein bytter ut karrosserideler, og vil unngå sveising i rustfrie, lakkerte flater. Heilt ok framgangsmåte etter mi meining. Har ein originallakk, eller jevn fin patina, er det eit enormt arbeid å få rettearbeid "usynleg". Det vil sei, ikkje for Norwegian (eller Bulken?) Hammerworks........ men for oss andre :).
1974 1303S
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Heilt klart kongeløysing framfor å måtta slipa ned og lakka opp igjen ein flekk og risikera att ein bommar på fargen eller noko.  Men då er vel kjernen av problemet att bilen har blitt lakkert FØR all rusta er tatt ;)

Nei trur nok att det funkar heilt fint med den limen, synd den er so skamdyr då, men i ditt tilfelle er det verdt pengane
Post Reply