Ta nett å sjekk børstane dine då fyrst, om det er lite igjen av dei so kan det vera ein mulig årsak, vist ikkje er jo releet ein vanleg feilkilde. Må ha 450kr for eit 6v rele, nye kostar vel rundt 1000lappen
Børstar kostar ikkje meir enn 50kr for to nye,, kan vera ein grei investering uansett.
Takk for tips og link! Det er en ok pris, koster rundt det samme for en brukt på nett! Skal kjøpe nye børster og sjekke det ut! Kommer tilbake til tilbudet om det forsatt er releet som er synderen!
Skal handle inn noen deler så trenger ett lynkurs i ord og utrykk:
Alternator = dynamo?
Laderele = Regulator/laderegulator? (står 7 volt, men det stemmer vell pga ladespenningen skal vell være høyere enn 6 volt)
Skal skifte børster, stor jobb?? Lett å forstå vis man er litt teknisk?
Vippene inne i laderelet: Er disse vanskelig å justere, kan man gjøre alvorlige feil eller kan man prøve seg fram?
La oss si at jeg skifter laderele og børster og den forsatt ikke vil lade, må jeg da skifte hele dynamoen? Eller er det andre ting jeg kan se på? (utenom jordingen?)
Alternator = vekselstraumsdynamo.
Dynamo = Likestraumsdynamo, som du nok skal ha
7v regulator = laderele til 6v ja
Børster er skrudd med ei skrua og har ei fjør på seg som held dei inntil dynamoen. vipp av fjøra putt inn ny og skru fast. den underste treng du kanskje eit lite verktøy for å komma til. vinkelskrujern, evt bits på ei lite skralla
Vippene har eg aldri justert, men det er vel berre ei enkel skrua som du justerer på til rett ladespenning er på plass. Iverstefall ryk dynamoen
Dynamoen vert utsleten, dei fleste gamle burde vert overhalt, men det er få som tenker i dei baner so mangen vert kasta og nye kjøpt inn.. Overhaling består av demontering, fjerning av støv og drit. dreia ned flata som børstane ligg på, og kanskje få eit nytt lag med beskyttelse utanpå ledningane, + nye lager i kvar ende.
Vist releet er daudt so er det brent sund på ein liten strengdings under releet