larst wrote:
LangPorschen spottet ved esso danmarksplass formiddag...
Marius sin 1300s spottet 2 mandag og tirsdag i phuset i ulriksdal.....(Hva er greien med tørkestativet mann??????)
Det e jo ett ekte 70tallsstativ på 70talls takbøyler. eeeller, eg har bare ikke giddet å ta det av. Ka gjør du i ulriksdal?
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
Spottet Knut og fastyen idag... Han cruste forbi meg i Fjøsangerveien og selv om jeg vinket som gal så han meg ikke i bussen! (joda, jeg kjørte uten folk, så jeg har ikke blitt ansett for å være sinnsyk enda... Tror jeg...)
Og det flotte takstativet til Marius ble spottet igår, sammen med Jazztobakken da så klart!
Vel tilbake etter ferie til Balestrand, Gudvangen, via Odda til Larvik og videre til Ringkøbing i det dejlige Danmark. Så en oppsummering er på sin plass:
- I Vik i Sogn sto det en "loaded" 1302 S i sjøgrønn som Smurfen
- I Odda møtte vi en sen femtitall/tidlig 60 original Karmann Kab med et godt voksent par i
- På vei mot Skien møtte vi en svart ragtop med tilhenger
så var det svart hav til vi kom til Danmark.
Men da vi kjørte gjennom Ringkøbing downtown og dermed forbi den flotte VW-forhandleren så vi at de hadde et eget lokale med tre utstilte luftkjølte. Det ble jo selvsagt sjekket ut, og jeg fikk enkelt en fotodeal med en hyggelig bilselger. Ble vist gjennom verksted og bak til utstillingslokalet, og på veien passerte vi en bay panel som hadde tilhørt en lokal bonde og som nå var kjøpt tilbake for restaurering. Det var forøvrig de tre andre også - alle var opprinnelig solgt av dem, boblene var ikke restaurert, bare "shinet opp" etter hva jeg forsto.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=6] Poenget var at de ville vise sine nybilkjøpere et historisk perspektiv på Volkswagen, og den avgjørelsen måtte jeg bare gratulere dem med! Skulle ønske Møller her i byen tenkte slik også, men det gjør de jo dessverre ikke.
I Hvide Sande var det en flott early bay surf camper fra Tyskland som campet på Surfcenteret. Fikk dessverre ikke bilde av denne - blå med hvitt tak og fortelt.
På veien nordover til Skagen så vi et par nydelige ca. 70 911-er, ellers en flott cab i Skagen - rakk så vidt å skyte fra hoften.
Attachments
52 bakfra.jpg (292.91 KiB) Viewed 2387 times
52 interi (292.91 KiB) Viewed 2384 times
52 motor.jpg (288.79 KiB) Viewed 2368 times
52 splitt.jpg (286.9 KiB) Viewed 2335 times
73 1303 0.jpg (343.42 KiB) Viewed 2362 times
73 1303 1.jpg (291.22 KiB) Viewed 2368 times
Last edited by Anonymous on Tue Aug 03, 2010 9:38 pm, edited 1 time in total.
Noen flere bilder:
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
En artig liten sak som noen ville gitt høyrearmen for...
[attachment=6]
Ute pg spottet litt idag...
Svart Ghia cab ved møller Danmarksplass
Oransje late-mod med svart panser ved lagunen
Mintgrønn(?) noen og seksti med us fangere ved lagunen
Noen her???
larst wrote:
Ute pg spottet litt idag...
Svart Ghia cab ved møller Danmarksplass
Oransje late-mod med svart panser ved lagunen
Mintgrønn(?) noen og seksti med us fangere ved lagunen
Noen her???
Svart ghia er sikkert bjørns sin??
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
spottet en orange 1303 fra Nordhordland mo Bergen i dag kl ca1200 i dag fredag. Det kunne se ut som en Jeans, da den hadde lakkere fangere, noen her sin??
Dønn strøken agavegrøn OVAL RAGTOP spotta rett forbi skulen.. ein gamling som kjøyrde dan, bilen såg IKKJE brukt ut!!
Spotta ogso ein 1303S 73 modell, ei snasen dama på skulen so kjøyre dan