Bare lure litt på hvor de forskellig fotobokser er meg Tommy og Hans hadde farts prøver på vei inn til bug out den gps greier som eg hadde pep par ganger men så ikke noe blitzing??noen som vet hvor det ligger fotobokser fra byn til Åsane? (for future reference )
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Det er dette de mener med Blitzkrieg racing da? Det er i alle fall en ute ved avkjøringen mot Aarna...argh! Kjører kategorisk ikke mer enn 20 forbi den nå, bare for å være på den sikre siden, og det skal en alltid være når en kjører, ikke sant?
gpsn varsler der det er registrert at en fotoboks står. (med eller uten innhold)og skal varsle deg så tidlig at du rekker å unngå bota.
og det er (2) to i tunellen ut av byen, men jeg lurer på om det er bare (1) en inn mot byen. correct me if Im wrong
om det blir satt opp en boks etter at du kjøpte gps, av type som ikke oppdateres automatisk, så får du bot sånn som jeg. hehehe
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ja det var det eg tenkte meg!syns det er litt merkelig de skilter før du kommer til fotoboksene,de tjener mindre penger slik.
Bilen din går ganske bra forresten!!!!!!!!!!!!!
1960 resto cal. OTT
Ja det var det eg tenkte meg!syns det er litt merkelig de skilter før du kommer til fotoboksene,de tjener mindre penger slik.
Jo takk!
Your welcome! skjekt¨å hilser på deg på søndag!
1960 resto cal. OTT