BugOut & PreBugOut - 29. og 30. mai 2010

Her finner du informasjon om klubbens planlagte aktiviteter. Treff, Cruisinger, Kurs o.l.

Moderator: Global moderator

GreenBug

Sv: BugOut & PreBugOut - 29. og 30. mai 2010

Post by GreenBug »

Kjempebra treff!  8) Eg synes spesielt PreBugOut var bra. Fantastisk fint sted, sol, grilling, pils og god stemning... synd vi ikke var flere fra Bergen. Hvor var folket? Så på GP?   ???  ::)  :angel:
erika
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by erika »

Vi som var til stede gjennom hele Pre B, må virkelig få berømmet Geir, Tanya & Co! Her hadde familien virkelig lagt seg i selen, og var verter med stor V gjennom hele kvelden OG natten! Pynting, griller, bålpanne, salater, brus og kontinuerlig kaffekoking + DJ. Geir var sistemann i seng og førstemann oppe for å rydde om morgenen. Det toppet seg om morgenen til frokosten når resten av familien kom (for å rydde og vaske etter oss) og sønnen til Geir hadde  stått opp kl sju og BAKT ferske rundstykker til oss! Jeg trodde det først var tøys for de var så "strøkne/perfekte", men det viste seg at han går på kokkelinjen  :)
Jeg vil kalle det "i overkant"!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Slutter meg 100% til Erik her, dette var utrolig bra opplegg, 20 i stil både for innhold, gjennomføring, smil og humor, vær og sted! Rett og slett suverent, Geir, Tanya og Sondre!  :thup  :thup  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
orangenotch
Styret
Styret

Post by orangenotch »

Det står respekt av hva Geir m/fam har gjennomført i år :thup Synd ikke flere fra klubben kunne møte på festen pga MGP, men vi som møtte koste oss ihvertfall storveis. Nå gjelder det å legge seg i trening i grillmontering ;D
02 er bøs.....Bay er grei
Sandvik996tt

Post by Sandvik996tt »

Takk for en super dag ! Ungene mine synes dette var det beste biltreffet de noen gang har vært på !

http://www.forum.vwacb.com/index.php?ac ... ttach=6044
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Det ble litt knapp med tid for meg i år, men rakk å stikke innom både Pre og bugout.
Bra opplegg fra start til slutt...
Utrolig god stemmning og oppvartning på landet hos Geir og Tanya med familie.
Artig med nytt treffsted i maritime omgivelser.

Bra jobbet av styret  :thup
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Fant en kul video som Stavanger-gjengen har lagt ut på Youtube om PreBugOut  8)

"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
hans
Supermedlem
Supermedlem

Post by hans »

hehe - fin den :)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Håkon
Nybegynner
Nybegynner

Post by Håkon »

Har hørt mye bra om Pre Bug Out her i Stavanger. Bug Out var ett av treffa jeg hadde planlagt iår.
De som reiste ifjor skal garantert tilbake.

Men rett før Bug Out kom drømmehuset kom for salg
og jeg vant(eller tapte  8) alt etter hvordan man ser på prisen) budrunden.
Var jeg nødt til å prioritere salg av eksisterende bolig, som det da var visning på rett over Bug Out helga.

Håper dere gir jernet fremover og arrangerer sosiale happenings på Bug Out, da blir treffet mer lokkende for oss utenfra.
Ørjan Evensen
Nybegynner
Nybegynner

Post by Ørjan Evensen »

Dette såg kjempekjekt ud, SPESIELT itte eg såg filmen!! ;D Me va på ferie på Kreta, så eg gjekk desverre glipp av dette i år. Men det ska ikkje gjenta seg neste år, då stille jaffal eg sterkt! :thup
Har forstått på de som tok turen opp at det var svært vellykket. E jo ein kanonkjekk gjeng fra Bergen som me ittekvert har blitt godt kjent med og som me trives VELDIG godt isamen med! ;)
Veldig bra oppmøde fra Bergensgjengen på vårt treff og i heljå, satt stor pris på det. Alltid liga kjekt!
Ser allerede fram te neste års Bug Out! :thup Men me treffes vel igjen på SCC i August?
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Hei Ørjan!
Har ikke heller ikke fått med meg verken Bug-Out eller Bore i år, dessverre - men satser på at vi snakkes på SCC! En sesong uten ett treff er jo uhørt! :)
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Helt enig, Ørjan, vi trives veldig godt sammen med dere i srvwk, kanonkule folk alle sammen!

Og vi er skikkelig imponert over bredden i klubben, og alt det dere får til. Her i Bergen har vi ikke helt den samme bredden, men vi håper på forbedringer :) PreBugOut var veldig kjekt i år, og kanon at så mange fra srvwk kom opp til Bergen i finværet.

PreBugOut-treffet trur jeg blir enda bedre neste år, for det har Geir og jeg bestemt  :angel:

Må også få takke for et sjukt bra treff på Bore (og Reve) i år! Banekjøringa var dritgøy  8) Nå blir det litt motorbygging i vinter til bobla  ;D

mvwh Svein
Last edited by Solan on Tue May 29, 2012 1:14 pm, edited 1 time in total.

bareare
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by bareare »

Crusing sjæfen Mac dyregod wrote: Image
Hvem eiger den grå 64 mod m røde felger , gangster cap +++ ???
Etter skiltet å dømme har denne vært min.
Moro å tatt ein prat, Anyone ??
Last edited by Moshe on Sat Dec 10, 2011 11:36 pm, edited 1 time in total.
Post Reply