Takk til alle som møtte frem i dag, med eller uten biler!!!
Spesiell takk til de som tok vakter og som hjalp oss med opp- og nedrigging, vi klarer ikke å arrangere BugOut og lignende uten dere!!!
Gratulerer til Kjell som ble trukket ut som vinner blant vaktmannskapet vårt, og fikk seg en fin Nokia mobiltelefon - sponset av Nordialog i Damsgårdsveien.
Må også takke:
Rieber Eiendom, for lånet av plassen
ABB Turbocharger, for lån av strøm til kaffetrakter og pølsekoker
Bønes Gårdsmat, for nok en gang å ha sponset oss med deilige pølser
Sponsorer til premier i lotteriene og i barneaktivitetene
Til slutt litt skryt til oss selv:
Lastemannskapene som suste frem og tilbake mellom fryselager og lasteskip berømmet oss for flott og oppmerksom fremtreden, og for å ha løst utfordringen med kryssende trafikk på en glimrende måte. Kun gode vakter, med en voksen forståelse av problemstillingen kunne takle dette på denne måten!
Skryten vi fikk er dermed videreformidlet!
Takk igjen!!! Her er noen flere bilder...
Attachments
IMG_4396.jpg (84.79 KiB) Viewed 1709 times
IMG_4400.jpg (71.12 KiB) Viewed 1724 times
IMG_4409.jpg (81.46 KiB) Viewed 1713 times
IMG_4414.jpg (83.94 KiB) Viewed 1707 times
IMG_4419.jpg (89.73 KiB) Viewed 1755 times
IMG_4423.jpg (113.14 KiB) Viewed 1731 times
IMG_4425.jpg (95.72 KiB) Viewed 1717 times
IMG_4437.jpg (96.93 KiB) Viewed 1687 times
IMG_4448.jpg (93.38 KiB) Viewed 1778 times
IMG_4452.jpg (82.61 KiB) Viewed 1702 times
Last edited by Moshe on Sun May 30, 2010 9:24 pm, edited 1 time in total.
Grattis til alle, både vinnere deltakere og de som arrangerte! Ser ut som at både pre-bugout og bugout har vært en knallsuksess, skulle gjerne ha vært med! Godt jobbet til Geir og alle andre som har fått dette i havn!
Jeg må få skryte av alle som fikk denne bug outen til å bli så super! Dere er alle en gjeng med utrolig dyktige mennesker som står på for alt det er verd.
Jeg må bare beklage jeg ble syk, men tro meg, det var så langt fra planen som mulig.. Misunte dere så vanvittig!
Men jeg kommer tilbake sterkere enn noen gang
Kjempe flotte premier.. Og GRATULERER til alle vinnerene..
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein