Det er jo dette som nettopp beviser teorien ovenfor: her kalles den overpriset, ødelagt og litt av hvert

Litt respektløst mener jeg, så langt har ingen av oss sett bilen, så da er det litt søkt å behandle den som "spedalsk". Husk også på at det finnes roadstereiere her på forumet, og det dere skriver faktisk er meningsdannende. Folk må få gjøre som de vil og alle må få mene det de vil, men stigmatisering som dette gjør også noe med folks oppfatninger.
For DERE er den ikke verdt prisen den er annonsert til uansett... De som liker roadstere tør snart ikke å uttale seg lenger, av frykt for å bli "disset"! For en som vil ha en grei toppløs boble og ikke har 100-200000 å hoste opp til en original cab er det et greit utgangspunkt for forhandlinger. Morsom sommerbil for to til 50000 etter min mening. Plastic fantastic!
Som vi vet er det ingen automatikk i at annonsert pris er det som de går for - noen gang er blir det mer, andre ganger mindre. Hva denne blir solgt for (om den selges) er helt uvisst. Men til forskjell fra 95% av "roadstervrakene" som står rundt om (sjekk hva "Formula Vee" sliter med på vwnorge!) så kan en gjøre seg opp et regnestykke om hva det koster å bygge, og hva det er verdt. En boble er tross alt bare en boble, vi snakker ikke noen sjelden årsmodell denne er bygget på. Den ser ikke så verst original ut forøvrig, det burde jo tilfredsstille noen "originalfriker"? Om noen av disse får taket kappet av for å lage en gjennomført og godkjent bil som faktisk kan brukes og gi eieren masse glede og vind i håret, er dette langt bedre enn at de står uelsket/hatet og ruster vekk ubrukt i garasjer, fjør og løer rundt om i landet...
Alt er ikke gull var det noen som sa?