Ingenting å være lei seg for! Jeg hadde bare litt i tankene om det skulle være mangen som ville dra tidlig på fredagen, så går det an å dele opp i 2 puljer nedover. Jeg bare forsøker å få litt overblikk over hva som passer best for de aller fleste!
GSR wrote:
Er ikkje lei meg, sjølv om det hadde vore kjekt å køyre før. Men det hadde jo vore kjekt om så mange som mogleg var samla.
enig der.. men vi skal ha med oss vesla så vi satser på en tidligere avgang.da blir det ikke så himla sent før hu er i seng kanskje flere som skal ha med seg små? kanskje satse på to avganger?
Kanskje det hadde vært mulig med noe i mellom 10 og 16?
I 12-13-tiden kan vel gjerne flere rekke det. Husker vi var sent fremme ifjor, bl a pga fulle ferger.
Jeg skrev noe lignende tidligere i dag, men den forsvant vist i dimman.
Å kjøre midt på dagen passer neppe for en del, men som du sier, vi unngår fredagsrushet og slipper å stresse for å komme frem og etablere oss før mørket kommer. 12-tiden er en fin tid.
Kl. 1600 passer vel bra for de fleste. Regner med at de fleste jobber fredag. Jeg jobber til kl. 1700 men tror jeg skal kunne klare å finne en løsning. Det hadde jo vært kanon å kjørt i samlet flokk slik som sist.
Vi ønsker å ta imot gjestene våre på samme måte som ifjor, så vi møtes på den nedlagte bom stasjonen.
PS! Dersom ønskelig kan vi fyre opp grillene slik at dere får laget dere noe mat ved ankomst. Ta med grill mat.
Last edited by Håkon on Sat May 01, 2010 12:04 pm, edited 1 time in total.
Jayster: I 2009 leide jeg hytte, men det var en del som lå i telt.. Hytte må forhåndsbestilles
Det er kjempe fint på Bore.. Stranden er nydelig, folkene er knall! Og banen, den er kjempe gøy å kjøre på! Oppfordrer alle jenter/damer å sette seg bak rattet i den luftkjølte og ta en spinn på banen!