Snakket med F*** nå i kveld men En fra haugesund kom meg i forkjøpet, kunne blitt en fin allround bil dette for meg fremover. Så nå håper vi fergene slutter å gå og at Araberen skygger banen.
Hvor høyt er det under taket her, er det noe som har choppet???
GSR wrote:
"Interiøret ryker ut før 17 Mai, da blir den enten rullende lager for deler og skrot, ellers blir det chop,chop pikkis!"
Synd om bilen endar opp full av drit.
HEY! Kven sa DRIT!!???!!! Det står da deler?? (og skrot ).
Må`kje ta ting så forb.... høgtidleg . Eg blir altid glad når nokon som skal kvitte seg med noko ser på det som drit. Den samme driten er ofte GULL i mine auger! Er da vel mykje tristere om ein finn "GULL" på opphogg???
Kva er galt med å ha påloggings navn Ford?? Er det greitt at eg er døpt Torbjørn??? Burde eg forandre navnet mitt til Knut??? (TAKHØGDE??).
Når det gjelder respekt for kvarandres valg for kjøretøy, ja så er vel nettop det å tilby andre som kan ha interesse for det som er drit i eigne auger i steden for å bare kaste "søppla" nettopp det?? Sjå litt lenger enn sin eigen nesetipp??
Takk til RZR-Jånni for å legge den ut på buss forumet! (Synes jo at det er rimelig lav takhøgde her da..) Det ser ut som om det gjore susen! Ser som om den blir henta av ein trivelig Haugesunder.
Ellers takk til Tistlo for tilbudet! Står MASSE anna gammel drit her! Berre å ta ein tur.. Kan ein ihelrusta MG friste?? Det er så rusta at det knapt kan kallast dritt eingong!
Kva med ein Neckar Europa?? Har jo også den andre Syncro`n som treng ny eiger... Denne ryker ut av garasjen i vår/sommer for å gje plass til dekkmaskiner + div. anna utstyr.
Vel, vel det får meine og synse på etter beste forgodt befinnende! Tar det ikkje så tungt eg!!
Har i alle fall fått ein masse PR rundt annonsa! Og som dei seier; "All PR er god PR!!!
Har noen sagt at det er noe gale med det påloggingsnavnet? Det er vel helst komboen som har blitt bemerket. Ford er et bilmerke, et annet enn VW som vi driver mest med her, og et merke som ofte er forhatt av VW-entusiaster. Da er det lett for å tolke alle "dritt"ene dine som drittslenging om bilmerket vi driver med her. Så enkelt er det. Du virker som en kar med interesse for bil, så da ser du kanskje hvilke følelser noe får for forskjellige bilmerker? Og nå har du har fått solgt bilen din ved hjelp av oss her inne. Håper dette ikke skremmer deg vekk.
Skjønner nå at du bare har en haug med dritt å selge , så lykke til videre med det. God du fikk solgt syncroen, ingenting er bedre enn å tjene litt penger på ting man har stående.
Da låser jeg tråden. Lar dette stå en stund til før jeg flytter den til samletråden.