Er det noen som klarer å se om denne platen er "ekte vare". Med det så mener jeg egentlig bare om det er en over gjennomsnittlig god sveise del....
Selger hevder dette er en NOS frontplate til oval/split. Pris ca. 800kr til Norge.
[attachment=1]
[attachment=2]
NOS Frontplate???
Moderator: Global moderator
NOS Frontplate???
- Attachments
-
- front1 [640x480].jpg (38.61 KiB) Viewed 616 times
-
- front2 [640x480].jpg (40.93 KiB) Viewed 603 times
Sv: NOS Frontplate???
Ja den blir vel ikke riktig modell messig. Skal uansett banke litt på min egen i dag, så får jeg se om det ordner seg der. Takk for info.
Men ellers ser plata ganske nos ut, trur ikkje repro platene har skåret ut alle halvmåneformane på knekkane på sida av plata
TLF: 97419035
NOS og NOS... syns den så både brukt og rusten ut, jeg? Ikke bare "lagringsrust" detta...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Brukt er den ikkje for du klarar ikkje å demontera ei frontplata so fint
TLF: 97419035
Den er malt med pensel, ser derfor shabby ut. Er til salgs i det store utland, så jeg er usikker på om jeg gidder.
Har begynt å få formen tilbake på den gamle, så det er håp. Men det blir mye banking.
Takk for inspill fra alle.
Kim
Har begynt å få formen tilbake på den gamle, så det er håp. Men det blir mye banking.
Takk for inspill fra alle.
Kim