Er det noen i Bergen som har en førerside potte liggende som er tett og brukbar - betaler gjerne 4-600 om den tåler en sommer og to - hvis ikke blir det
j-tube til jeg får bestilt
Last edited by hans on Wed Apr 07, 2010 1:05 pm, edited 1 time in total.
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
heisann nissen. setter pris på det men tenkte helst på om noen i nærleiken hadde en liggende. blir til at jeg splitter en potte og sveiser
inn nytt eksosrør og sveiser sammen blekket igjen. må prøve holde deler av hobbyen billig
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Jeg har et par brukte varmepotter liggende i Sauefjøset, Hans, men kjenner ikke / husker ikke tilstanden på de. Mener de ser brukbare ut på utsiden i alle fall. Du kan jo svinge utom en dag, regner med en lengre skru-økt på bussen på lørdag førstkommende.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ikke for å ødelegge tråden din Hans, men det du prøver å si her da Jon T, er at denne annonsen er ferdig brukt/solgt?
Derav står det solgt i topicen...
Det er den andre jeg lurte på, eller har du luftfilteret ennå og? Ikke noe klaging fra meg altså, jeg bare sjekker. Du er flink å merke annonsene dine.
RZR-Jånni wrote:
Ikke for å ødelegge tråden din Hans, men det du prøver å si her da Jon T, er at denne annonsen er ferdig brukt/solgt?
Derav står det solgt i topicen...
Det er den andre jeg lurte på, eller har du luftfilteret ennå og? Ikke noe klaging fra meg altså, jeg bare sjekker. Du er flink å merke annonsene dine.