Da er alle brikkene på plass for Sør-Rogaland VW treff 2010, og vi sattser for fult på å gjenta stor-sukseen fra i fjor.
Så da er det bare å merke av i kalenderen helgen 18 - 20 juni , for da braker det løs på Bore strandcamping og Revebanen.
Vi vil i år som i fjor ha banekjøring på Reve og mye sosialt sammvær med felles grilling og aktiviteter for store og små i nydelige omgivelser på Bore strandcamping.
Håper på godt oppmøte fra den hyggelige "Bergensgjengen" også i år.
Klart vi skal ha felleskjøring! Det er jo halve moroa med Boretreffet Og det er MANGE som skal dit, spesielt etter at de folka som ikke var der ifjor, hørte fra oss som VAR der hvor bra treffet var
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Odd "Dråben" Olsson som har kjørt speedway med NSU motorsykler på 50-tallet, norgesmester i 1958. Vil komme på treffet med sin 1974 Formel V racer, denne kjører han nå historisk racing med, i en alder av 78 år!
Bilen skal være original med unntak av felgene.
Her blir det banekjøring og utstilling.
Oppfordrer andre eiere av Formel V til å stille, hadde vært gøy å se Formel V fighte mot hverandre.
Vil dette bli mulig?
Konge!! En sånn står høyt på den lange ønskelisten... jobber seriøst med å få meg fri til dette treffet. Det fine er at vi har gode gamle venner i Sandnes som vi ikke har sett på mange år
RZR Andy wrote:
Konge!! En sånn står høyt på den lange ønskelisten... jobber seriøst med å få meg fri til dette treffet. Det fine er at vi har gode gamle venner i Sandnes som vi ikke har sett på mange år
RZR Andy wrote:
Så der har du enda en grunn til å reise...
Regner med at vi må kjøre to biler, altså... klarer neppe hele familyen i 03-en, men det hadde jo vært artig å prøvd da
RZR Andy wrote:
Så der har du enda en grunn til å reise...
Regner med at vi må kjøre to biler, altså... klarer neppe hele familyen i 03-en, men det hadde jo vært artig å prøvd da
Takgrind, bagasje brett så er du der det gikk jo før i tiden