Sv: Hvor skaffer man seg dekk?
Moderator: Global moderator
-
- Juniormedlem
Hvor skaffer man seg dekk?
Jeg trenger nye dekk til bobla fra 71.
Hvordan gjør jeg det? Hvor kan jeg handle? Finnes det noen som setter på nye dekk, eller må jeg kjøpe nye hjul?
Hva er lurt?
Flaut men sant, jeg har aldri skifta hjul alene før.
Og hva kan jeg gjøre med ubrukte vinterdekk fra 71? Er kanskje felgene verdt noe?
Hvordan gjør jeg det? Hvor kan jeg handle? Finnes det noen som setter på nye dekk, eller må jeg kjøpe nye hjul?
Hva er lurt?
Flaut men sant, jeg har aldri skifta hjul alene før.
Og hva kan jeg gjøre med ubrukte vinterdekk fra 71? Er kanskje felgene verdt noe?
ubrukte vinterdekk fra 1971 er nok verdt en god del 
sikkert mange som vil kjøpe de..

sikkert mange som vil kjøpe de..
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Hei!
VWACB har rabattavtale med Dekk og Felg spesialisten
Hjulmakeren i Møllendalsveien 15 har boble selv og har gjerne en fin pris på dekk til deg! http://www.google.no/url?sa=t&source=we ... xjFmIBSN9A
Ellers er jeg veldig fornøyd med service og pris hos Rostrup Dekk; www.rostrupdekk.no
Felgene kan du beholde og sette de nye vinterdekkene på
VWACB har rabattavtale med Dekk og Felg spesialisten
Hjulmakeren i Møllendalsveien 15 har boble selv og har gjerne en fin pris på dekk til deg! http://www.google.no/url?sa=t&source=we ... xjFmIBSN9A
Ellers er jeg veldig fornøyd med service og pris hos Rostrup Dekk; www.rostrupdekk.no
Felgene kan du beholde og sette de nye vinterdekkene på

Noen som har anledning til å gi meg & 4 piggdekk lift fra Hjellestad til Hans Holmboesgt. (Nygårdshøyden) i kveld eller morgen kveld?
Plan: utgravning og montering av piggdekk, for deretter å kjøre den til pleiehjem ute på bøgda..
Plan: utgravning og montering av piggdekk, for deretter å kjøre den til pleiehjem ute på bøgda..

kan i morra hvis det hjelper?RZR Andy wrote: Noen som har anledning til å gi meg & 4 piggdekk lift fra Hjellestad til Hans Holmboesgt. (Nygårdshøyden) i kveld eller morgen kveld?
Plan: utgravning og montering av piggdekk, for deretter å kjøre den til pleiehjem ute på bøgda..![]()
The Wheeler dealer
Kan i dag, litt avhengig av når det passer deg?RZR Andy wrote: Noen som har anledning til å gi meg & 4 piggdekk lift fra Hjellestad til Hans Holmboesgt. (Nygårdshøyden) i kveld eller morgen kveld?
Plan: utgravning og montering av piggdekk, for deretter å kjøre den til pleiehjem ute på bøgda..![]()
Den er good, Jon! Når passer det deg da?
henter deg 20-21?RZR Andy wrote: Den er good, Jon! Når passer det deg da?
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Har spade i bilen, er i byn, kan være med og grave
kan evt plukke deg opp på Hjellestad i 18-19 tiden
Absolutt fabelaktig! Dette var topp respons, takk til dere som har tilbudt skyss og hjelp her. Inkl. Svein via tlf. Tror det kan være greit å komme i gang relativt tidlig! Så om du har mulighet i 18-tiden, Bjørn så tror jeg vi satser på den! Blir litt event over dette, vi gyver løs og ser hva vi får til! Hvis flere har anledning/lyst til å bidra her så er alle hender på dekk velkomne!Bjørn Hjellestad wrote: Har spade i bilen, er i byn, kan være med og grave
ser om jeg får tid å stikke innom.
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Hepp! Hjellestad stiller på Hjellestad og henter mr. Hjellestad kl 18RZR Andy wrote:Absolutt fabelaktig! Dette var topp respons, takk til dere som har tilbudt skyss og hjelp her. Inkl. Svein via tlf. Tror det kan være greit å komme i gang relativt tidlig! Så om du har mulighet i 18-tiden, Bjørn så tror jeg vi satser på den! Blir litt event over dette, vi gyver løs og ser hva vi får til! Hvis flere har anledning/lyst til å bidra her så er alle hender på dekk velkomne!Bjørn Hjellestad wrote: Har spade i bilen, er i byn, kan være med og grave
PS, har plastikkk spade fra Biltema, trenger i tilegg litt mer solid spade om der er tunge brøytekanter

Overraskende rask operasjon her i kveld, det gikk som smurt å spa bilen ut, startet på første "kinn" og på med piggdekk! Så var det tut og kjør! Artig tur til Hjellestad med en original 1302 (ikke S, nei), dette er absolutt gode vinterbiler! Stor takk til Hjellestad her, hehe! 

- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Takk til Flaggstang og Hjellestad for en fin kveld med snø og boble i byens gater