varmerør+effektannlegg

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
sekkingstad

varmerør+effektannlegg

Post by sekkingstad »

nå har jeg fått meg effekt annlegg på boble(67),men er utrolig dårlig plass til å få montert røra fra vifta og inn på eksosen,da enden fra varmepottene går nesten helt i effektanlegget.noen som har et godt tips??
er et slikt annlegg jeg har kjøpt:
pluss jeg skulle hatt en justering av tenning+forgassser vist noen kunne hjulpet meg.kan ta turen ut til brestein.har prøvd å justere selv men får det ikke til å stemme,selv etter å ha sett videoene+lest boka.
:thup
ps.har et org eksosanlegg som gies bort,med enderør.bakerste delen,ganske bra stand
Attachments
eksos_gt_style.jpg
eksos_gt_style.jpg (15.19 KiB) Viewed 466 times
Last edited by sekkingstad on Wed Feb 17, 2010 10:51 pm, edited 1 time in total.
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: varmerør+effektannlegg

Post by RZR Andy »

Noe for http://www.forum.vwacb.com/http://VWACB Forum/phpBB3/viewtopic.php?p=22761#p22761
Er det ikke en mekkegjeng i gang der som kan komme med råd og tips?
sekkingstad

Post by sekkingstad »

fikk fiksa det,en sveisekompis tetta det org røret og laget et nytt utak på siden,så nå er det bare å montere.skal rense forgasser på mandag og håper det hjelper på problemene med høyt turtall(kald)og dauing(varm),men tror auto chocken har noe å si her..
;D
sekkingstad

Post by sekkingstad »

fant ut hvorfor ikke auto chocen ikke virket kabelen var ikke koblet til.noen som vet hvor den skal tilkobles,den var kuttet og fant ikke noe plass å feste den ;)
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Choken har ein stikke-kontakt på sida, so går det ein ledning derifrå og bort på terminal 15 på coilen ilag med ledningen som går til magnetventilen på gassaren.
TLF: 97419035
sekkingstad

Post by sekkingstad »

takker for svar.prøvde å finne ut av det i boka men sto veldig lite om det og ekke så inne på koblingskjema ;)
Post Reply