Fremme venstre fjærbein til 1303
Moderator: Global moderator
-
- Juniormedlem
Sv: Fremme venstre fjærbein til 1303
Har venstre fjærbein til 1303 -74 mod. 600kr inkl. frakt.
Om du ikke finner fjørben har jeg 2 stk sandblåste i god stand 74 og opp .. 1000,-
Mvh
Mvh
GSR: 500 for begge? Så forresten at på den venstre så var festen for bremseslangen bøyt utover. Det går sikkert an å hammre den tilbake på plass.
Jeg er ferdig på jobb kl 18, også må jeg plukke opp noe verktøy i Sandsli, også tenkte jeg å ta turen ut til Breistein, og ordne det i kvell.
Er det folk der i kvell i 19-20 tiden?
Til sonic og skrotnisse: Takk, jeg skal komme tilbake om GSR sine viser seg ikke brukbart.
Jeg er ferdig på jobb kl 18, også må jeg plukke opp noe verktøy i Sandsli, også tenkte jeg å ta turen ut til Breistein, og ordne det i kvell.
Er det folk der i kvell i 19-20 tiden?
Til sonic og skrotnisse: Takk, jeg skal komme tilbake om GSR sine viser seg ikke brukbart.
Ja det er motatt. Det blir nok ikke i kvell. Noe annet kom opp. Men vi snakkes etter helgen.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
500 var tenkt for venstre sida. Men som sagt, eg veit ikkje kva det er verdt, men dei ser bra ut.
750 for begge sider, er det ok? Du kan sjølvsagt ta fjørene og om du vil ha dei. Festet til bremseslangen kan eg rette imorgon. Eg veit ikkje kor gode demparane er.
Geir
750 for begge sider, er det ok? Du kan sjølvsagt ta fjørene og om du vil ha dei. Festet til bremseslangen kan eg rette imorgon. Eg veit ikkje kor gode demparane er.
Geir
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Da har jeg reservert mekkeplass på Onsdag. 

Jeg stikker på Breistein i 17 tiden, men hvordan skal jeg komme meg inn i tilfelle ingen er der? Finnes der en nøkkel, eller?
Kristian: Jeg fikk en sms kl 18. 
Geir: Støtdemperen var brukbar, pengerne ligger i posen der Dvdne dine ligger.
Det som må gjøres nå, er å feste speedometerwiret, og bremseslangen skikkelig, trekke skikkelig fast alle skruer, og fikse slækk i høyre fjærbeinet. Etter det skal det gå bra på EU.

Geir: Støtdemperen var brukbar, pengerne ligger i posen der Dvdne dine ligger.
Det som må gjøres nå, er å feste speedometerwiret, og bremseslangen skikkelig, trekke skikkelig fast alle skruer, og fikse slækk i høyre fjærbeinet. Etter det skal det gå bra på EU.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem