Har et kjempe problem være neste uke bli veldig dårlig,det stå på pent.no snø fredag lørdag neste uke :-\er det noen som ha lyst eller kan ha tilhenger med bil på,eg har ikke lov
Er villig å betaler det det koster for å få baby'n min hjem på trygg jord!!ellers må eg avlyse det hele
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Hei Jamie,
Jeg har ikke lov å kjøre selv, men jeg kan høre med min far. Han kommer hjem lørdags kvelden den 23. januar. Kan vi evt. hente den om morgenen den 24?
Du kan jo prøve å høre med Richard Riim.
Han fraktet en del biler på henger fra Solsvik til Breistein nå i høst, tror ikke han var så veldig dyr heller...
E-post: rriim@start.no eller mobil.: 901 75 022
Han er ikke i VW-miljøet, men driver med veteranbiler...
Jeg vet han er interessert i sånne småoppdrag...
kor skal bilane fraktast frå/til? Eg jobbar med ein som har bil og biltralle, og lov til å køyre. Eg kan spørje han om kva han skal ha viss han har tid.
heljo wrote:
kor skal bilane fraktast frå/til? Eg jobbar med ein som har bil og biltralle, og lov til å køyre. Eg kan spørje han om kva han skal ha viss han har tid.
Til og fra jektaviken kaien og fra arna
1960 resto cal. OTT
Moshe wrote:
Du kan jo prøve å høre med Richard Riim.
Han fraktet en del biler på henger fra Solsvik til Breistein nå i høst, tror ikke han var så veldig dyr heller...
E-post: rriim@start.no eller mobil.: 901 75 022
Han er ikke i VW-miljøet, men driver med veteranbiler...
Jeg vet han er interessert i sånne småoppdrag...
>YES han ta på seg oppdrag av boble henting!!!!da slipper eg å få så mye salt på bilen min!!!!!!!!!!!!!!!
1960 resto cal. OTT