Hei
Vi driver og planlegger kommende treff-sesong. Etter fjorårets suksess, vil vi reise til Bug Out i år også.
Jeg vil anta etter alle tilbakemeldigene at påmeldigen vil bli stor.
Hva er planene deres? Vi skal ha årsmøte 1 Februar og det hadde vært knall og informert klubben om hva som skjer
Håkon, Stavanger
Bug out 2010
Moderator: Global moderator
Bug out 2010
Last edited by Håkon on Wed Jan 13, 2010 3:59 pm, edited 1 time in total.
Sv: Bug out 2011
Jeg regner med at du mener Pre Bug Out og Bug Out 2010, Håkon...? 
Jeg håper noen i klubbstyret tar opp denne tråden og gir tilbakemelding til SRVWK-gutta (og oss andre, for den saks skyld) på denne?

Jeg håper noen i klubbstyret tar opp denne tråden og gir tilbakemelding til SRVWK-gutta (og oss andre, for den saks skyld) på denne?

Last edited by Solan on Wed Jan 13, 2010 12:46 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Dette er noe for åpen onsdag kanskje? Få begynne med litt brainstorming og få i gang en realistisk planlegging?Solan wrote: Jeg regner med at du mener Pre Bug Out og Bug Out 2010, Håkon...?
Jeg håper noen i klubbstyret tar opp denne tråden og gir tilbakemelding til SRVWK-gutta (og oss andre, for den saks skyld) på denne?![]()
1973 T1 Automatic.
hehehe. Tråden er redigertSolan wrote: Jeg regner med at du mener Pre Bug Out og Bug Out 2010, Håkon...?
Jeg håper noen i klubbstyret tar opp denne tråden og gir tilbakemelding til SRVWK-gutta (og oss andre, for den saks skyld) på denne?![]()
Vi tar 2010 og 2011 i ett og samme jafs..