Sist jeg lagde en tråd med denne overskriften forsvant den sporløst
(her legger jeg ting stort sett urelatert til luftkjølt men som likevel kan ha interesse)
Prøver igjen .. . .
Luftkjølt Honda Coupe 9
ikke luftkjølt, men designet er verdig en titt
....
wannabe
og helt til sist en link med must have for oss outdoorsy people (tenker selvsagt på Bare-Knut og Marius med erfaring fra Chubby Love teltet på SCC)
This 72 Hour Emergency Survival Kit has all the basic gear you'll need to get you safely and
comfortably through the first few days of a disaster, until help arrives.
(Et must for oss som kjører gammel luftkjølt over fjellet)
JonThe var førstemann og får dermed en ! Jeg trodde det skulle bli vrient for dere jeg , men dere er visst skapasiater dere og! hehe.
Har alltid hatt litt sansen for Figaro, ser den for meg i svart, på sprintstars og med passe senk! seff i "ragtop" utgaven som dekker nesten hele taket.. Kunne funket det
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
Så denne for en god del år siden på Vangsnes ferjekai, lurte fært på hva det var da også, men ble selvfølgelig skuffa da det bare var noe japansk reproræl. Et nederlandsk par som kjørte den der. Du får finne på en vanskeligere nøtt enn den der, trur je... Skulle vel være noen halvsøsken e.l. av Folkevogna å ta av...?
Ellers har folk mye tilbøyeligheter her, ser jeg... Helt greit det, men det fins jo andre forum for motorsykler og amerikanske lastebiler også, vel...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR-Marius wrote:
JonThe var førstemann og får dermed en ! Jeg trodde det skulle bli vrient for dere jeg , men dere er visst skapasiater dere og! hehe.
Har alltid hatt litt sansen for Figaro, ser den for meg i svart, på sprintstars og med passe senk! seff i "ragtop" utgaven som dekker nesten hele taket.. Kunne funket det