Skal en tur over til Oslo fredag 18 desember og hjem igjen samme dag, jeg har da plass i bilen hjem til luftkjølt deler av ymse slag.
Jeg tilbyr transport i bytte mot litt dieselpenger.
Ta konatkt enten her, mail eller pm så skal jeg hjelp etter beste evne.
Jeg har ikke veldig stor plass så her er det første mann til mølla som gjelder!
Forumexpress: oslo-Bergen
Moderator: Global moderator
Sv: Forumexpress: oslo-Bergen
Oy! Skulle hatt henta ferdig flippede Bløygen-spindler hos Jee Racing (Erik Dahlberg). Tjangs te det?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Selvfølgelig, ring meg når det nærmer seg!Solan wrote: Oy! Skulle hatt henta ferdig flippede Bløygen-spindler hos Jee Racing (Erik Dahlberg). Tjangs te det?
Sorry, så ikke at det var den attende, skal østover selv den toogtyvende, da skal jeg ærne det selv, så schlepper du å vippe innom Jessheim.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
Har du plass til ein bay 69/70 mod? 

Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
leverer du skal jeg nok få den inn i garasjenFreddyB wrote: Har du plass til ein bay 69/70 mod?![]()