felger
Moderator: Global moderator
-
- Juniormedlem
Sv: felger
Har 4 stk. velholdte 4x130 felger. 4,5" bredde. Kan sende.
tror ikke de er brede nok.skal ha 195/65/15 dekk på dem,fikk beskjed fra verkstedet at de måtte være min 5.5"
da kan jeg jo bruke mine felger da.håpet jeg slapp å kjøpe nye,var nok sikkert verkstedet som ville tjene noen ekstra kroner
jepp det må du regne med,jeg hadde 195 dekk på felger med standard bredde på min fastback.
Er du sikker på at du hadde 4,5 toms felger, Arne? Jeg mener dine var breiere, enten 5 eller 5,5 toms. For det er de breddede originalfelgene du snakker om, som du hadde på Fastbacken nå sist?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
eg meinar at 195 på 4,5" går, men ser noko ballongliknande ut. Felgane burde vore breiare. Men 195 på vinter? Det er vel litt vel breitt, vil eg påstå.
jepp.men var det eneste jeg hadde for hånd.de som fulgte med bilen egner seg best til dyp snø+de er ca 15år gammle

- RZR-Marius
- Supermedlem
Jeg kjører 195/65 vinterdekk på 4" felg bak. Det ser noe ballong ut , men fungerer helt greit.. Kommer nok til å øke felgbredden til sommeren, men det funker som sagt helt fint.sekkingstad wrote: skulle hatt 4 stk felger til vinterdekka.4x130 min 5.5" siden jeg tviler på at 195 dekk går på standar felger.dem er vel 4"
trenger ikke være pene
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab